اخبار بیت کوین

پیش‌بینی رابرت کیوساکی برای توقف بعدی بیت کوین روی قیمت ۱۳۵ هزار دلار

نویسنده کتاب «پدر پولدار، پدر فقیر» بیتکوین ۱۳۵ هزار دلاری را پیش‌بینی می‌کند.

 

در میان انتظارات روز افزون سرمایه‌گذاران برای تایید ETF بیت کوین، رابرت کیوساکی نویسنده مشهور کتاب «پدر پولدار، پدر فقیر» احتمال موج جدید افزایش قیمت بیت کوین تا ۱۳۵ هزار دلار را پیش‌بینی کرد.

رابرت کیوساکی روز جمعه در پلتفرم X (توییتر سابق) جدیدترین نظریه‌های خود درباره بازارهای مالی را به اشتراک گذاشت و همین نظریه سر و صدای زیادی در جامعه ارزهای دیجیتال به پا کرد. این نویسنده مشهور ابتدا توجه همه را به بازار فلزات گران‌بها، به ویژه طلا، جلب کرد و باور داشت که با نزدیک‌تر شدن قیمت آن به مرز ۲۱۰۰ دلار، بازار طلا در آستانه یک پیشرفت چشمگیر است.

وی اظهار داشت که طلا می‌تواند به سیر صعودی خود ادامه دهد و در نهایت به ارزش ۳۷۰۰ دلار برسد. اگر چنین چیزی اتفاق بیفتد، این ارز به چشم انداز جذاب برای سرمایه‌گذاران تبدیل می‌شود. 

هرچند شور و اشتیاق رابرت کیوساکی فراتر از دارایی‌های سنتی است. با وجود نوسانات اخیر قیمت بیت کوین، او اطمینان دارد که این ارز دیجیتال پیشرو مسیر رو به رشدی خواهد داشت. کیوساکی با جسارت اعلام کرد که نقطه عطف بعدی برای بیت کوین ۱۳۵ هزار دلار است. 

این پیش‌بینی یکی از جاه‌طلبانه‌ترین پیش‌بینی‌های او تا به امروز است. البته این پیش‌بینی وی تخمین قبلی او که در مورد احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به ۱۲۰ هزار دلار در آینده نزدیک بود را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. 

براساس داده‌های Coingape، در زمان انتشار پست رابرت کیوساکی، بیت کوین تقریبا با قیمت  ۲۹۵۱۹/۷۰ دلار معامله می‌شد که در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۳/۴۳ درصد افزایش قیمت را ثبت کرده است. او به پتانسیل قیمت بیت کوین اشاره کرد و گفت که به زودی به نقطه عطف ۳۰ هزار دلار می‌رسد.

پیش‌بینی‌های کیوساکی بحث‌هایی را در جامعه ارزهای دیجیتال برانگیخته است و برخی از کارشناسان بازار پیش‌بینی‌های او را با پیش‌بینی‌های بانک استاندارد چارترد برای آینده بیت کوین همسو می‌بینند. 

این بانک قبلا پیش‌بینی کرده بود که بیت کوین می‌تواند تا پایان سال جاری به مبلغ ۵۰ هزار دلار برسد و تا پایان سال ۲۰۲۴ احتمالاً مبلغ ۱۲۰ هزار دلار را ببیند.

ناگفته نماند که بیت کوین اخیراً در این هفته افزایش قیمت داشته و ۴ درصد به قیمت این ارز دیجیتال افزوده شد و  قیمت بیت کوین برای مدت کوتاهی از آستانه ۳۰ هزار دلار گذشت.

این اولین دستاورد بیت کوین در سال ۲۰۲۳ بود و پیش‌بینی‌های کیوساکی را تایید کرد. علاوه بر این گزارشی از Matrixport به پتانسیل افزایش قیمت بیت کوین تا ۵۶ هزار دلار در صورت تایید ETF بیت کوین اشاره کرد.

در حال حاضر بیت کوین با قیمت ۲۹۵۴۷/۹۰ دلار معامله می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا