اخبار بیت کوین

تعداد سرمایه گذاران بیت کوین در حال افزایش است!

۱۶ کیف پول جدید در ۲۴ ساعت گذشته به لیست آدرس نهنگ‌های بیت کوین اضافه شده‌اند.

 

افت قیمت اخیر در بازار ارزهای دیجیتالی باعث نگرانی و زیان‌های مالی بسیاری از سرمایه‌گذاران شده است. با وجود این دوره منفی در بازارها، برخی از داده‌ها همچنان امیدوار‌کننده به نظر می‌رسند. براساس داده‌هایی که توسط پلتفرم تحلیل داده‌های Santiment به اشتراک گذاشته شده است، ۱۶ کیف پول جدید در ۲۴ ساعت گذشته به لیست آدرس نهنگ‌های بیت کوین اضافه شده‌اند.

تعداد سرمایه گذاران بیت کوین در حال افزایش است

طبق داده‌های Santiment، این افزایش در تعداد آدرس‌های نهنگ‌ها نشان‌دهنده رکورد افزایش در بازه زمانی یک روزه از ۲۸ فوریه ۲۰۲۲ است. داده‌ها نشان می‌دهد افزایش قابل‌توجهی در تعداد کیف پول‌هایی که بین ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ بیت‌کوین نگهداری می‌کنند، مشاهده شده است. با این پیشرفت، تعداد کیف پول‌های نهنگ‌های بیت کوین به ۱۳۹۶۷ رسیده است.

علاوه بر این افزایش تعداد، آدرس کیف‌پول‌هایی که مقادیر کمتری بیت کوین در خود جای داده‌اند نیز افزایش یافته است. در زمان نگارش این خبر، ۱۴۰۲۱۰ آدرس بین ۱۰ تا ۱۰۰ بیت کوین دارایی در خود جای داده‌اند.

بر اساس داده‌هایی که پیش از این از سوی پلتفرم Santiment به اشتراک گذاشته شده بود، از فوریه ۲۰۲۲ تعداد کیف پول‌هایی که حداقل ۱۰ بیت‌کوین دارند، افزایش تاریخی داشته است. از مارس ۲۰۲۲، ۱۱۸۰۶ آدرس جدید برای کیف‌های دارای بیش از ۱۰ بیت‌کوین باز شده که نشان‌دهنده رشد ۸/۱۲٪ در آدرس‌های فردی است.

این میزان افزایش در تعداد آدرس‌های نهنگ بیت‌کوین نشان‌دهنده بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری بلندمدت بیت‌کوین است. شرکت تحلیل داده‌های بلاکچین IntoTheBlock فاش کرد که سرمایه گذارانی که بیت کوین را برای بیش از یک سال هولد کرده‌اند ۶۹ درصد از کل عرضه را در اختیار دارند.

هشدارهای تحلیلگران برای قیمت بیت کوین

با کاهش قیمت در هفته آخر اکتبر، قیمت بیت کوین موفق نشد بالای ۲۸ هزار دلار بماند و به دلیل فشار فروش به ۲۶۹۰۰ دلار کاهش یافت. تحلیلگران در مورد ریسک ۲۵ هزار دلاری قیمت بیت کوین در روندی که با بی‌ثباتی‌های ژئوپلیتیکی آغاز شد، هشدارهایی داده‌اند. IntoTheBlock با تاکید بر فشار فروش شرکت‌های استخراج بیت کوین به این موضوع اشاره ویژه‌ای داشت.

به گفته این شرکت تحلیل داده‌ها، فروش ۲۰ هزار بیت کوین توسط ماینرها در این هفته که بالاترین میزان از ماه آوریل است، نشان می‌دهد که ماینرها از قیمت‌های بالای بیت کوین برای متعادل کردن هزینه‌های عملیاتی خود استفاده می‌کنند. این وضعیت می‌تواند فشار فروش قابل توجهی را به بازار وارد کند.

با این حال، به گفته تحلیلگران، تحولاتی مانند تایید احتمالی صندوق قابل معامله در بورس (ETF) توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده و رویداد هاوینگ بیت کوین می‌تواند باعث افزایش قیمت شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا