اخبار بیت کویناخبار تحلیلی

افزایش ۲/۵ درصدی بیت کوین و روند مثبت بازار کریپتو

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال از ۱/۱۹ تریلیون دلار فراتر رفته است.

 

بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۲/۵ درصد افزایش قیمت داشته و بازار کریپتو را تقویت کرده است. این روند صعودی شامل تمام کوین‌ها نمی‌شود و برخی از آنها هنوز زیان را ثبت می‌کنند.

بیت کوین، ارز دیجیتال پیشرو، معاملات خود را از سطح ۳۰۷۵۰ دلار آغاز کرد و میانگین افزایش ارزش تقریباً ۲/۵ درصدی را در ۲۴ ساعت گذشته ثبت کرد. تحت تأثیر رشد بیت کوین، بازار کریپتو روند مثبتی را پیش گرفته است. بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، ارزش کل بازار اکوسیستم کریپتو از ۱/۱۹ تریلیون دلار فراتر رفته است.

وضعیت بازار کریپتو در پی رشد ۲/۵ درصدی بیت کوین

در زمان نگارش این خبر، بیت کوین که دیشب به سطح قیمت ۳۱,۳۸۰ دلار رسید، از ۳۰,۷۵۰ دلار شروع به معامله کرد که نشان‌دهنده میانگین افزایش ارزش ۲/۵ درصدی در طول ۲۴ ساعت است. با این افزایش قیمت بیت کوین، بازار کریپتو به روند صعودی بازگشت. اتریوم (ETH) که طی ۲۴ ساعت گذشته ۰/۵ درصد افزایش داشته، بار دیگر به سطح قیمت ۱۹۰۰ دلار نزدیک شد.

نوسانات در بازار کریپتو به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. بر اساس داده‌های اخیر Coinglass، در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۴۰ میلیون دلار پوزیشن‌های خرید و فروش نقد شده است.

بهترین رمزارزهای روز

در راستای افزایش ارزش بیت کوین و روند صعودی در بازار کریپتو، برخی از ارزهای دیجیتالی اخیراً نرخ افزایش ارزش بالایی را ثبت کرده‌اند. بیت کوین کش (BCH) به دلیل روند صعودی در بازار، شتاب افزایش ارزش خود را به دست آورده و طی هفته گذشته بیش از ۸۰ درصد افزایش ارزش ثبت کرده و روند صعودی را در بازار پیش گرفته است.

بر اساس داده‌های CMC، پس از جهش‌های اخیر، بیت‌کوین کش (BCH)، بیت‌کوین اس وی (BSV) و اتریوم کلاسیک (ETC) جزو ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار بودند که بالاترین نرخ افزایش ارزش را در ۲۴ ساعت گذشته ثبت کردند.

با این حال، علیرغم روند صعودی در بازار کریپتو، برخی از ارزهای دیجیتال به کاهش ارزش خود ادامه دادند و شتاب نزولی گرفتند. براساس داده‌های CMC، ارز دیجیتال میکر (MKR)، کانفلاکس (CFX) و استکس (STX) جزو ۱۰۰ ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار بودند که بالاترین نرخ از دست دادن ارزش را در ۲۴ ساعت گذشته ثبت کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا