اخبار آلت کوین ها

افزایش ۳۷ درصدی نرخ توکن سوزی شیبااینو در یک هفته

نرخ توکن سوزی هفتگی شیبااینو ۳۷/۱۴ درصد افزایش یافته است.

 

با افزایش تعداد توکن‌های سوزانده شده شیبا اینو در هفته گذشته٬ نرخ توکن سوزی هفتگی شیبااینو شاهد افزایش خفیفی بود.

به طور خاص، نرخ توکن سوزی هفتگی شیبااینو ۳۷/۱۴ درصد افزایش یافته است.

در هفت روز گذشته در مجموع ۷۸۲ میلیون و ۳۴۷ هزار و ۳۴۱ توکن شیبااینو در ۷۵ تراکنش سوزانده شد که ارزش دلاری آن ۵۷۹۷ دلار است.

با ۷۸۲ میلیون توکن شیبا که در هفته اخیر سوزانده شده، این توکن شاهد افزایش ۲۱۲ میلیون توکن در مقایسه با هفته قبل بود. در همین حال، میزان توکن سوزی روزانه نزدیک به ۶۷ درصد کاهش یافته است که نشان‌دهنده کاهش میزان توکن سوزی روزانه این رمزارز است. در ۲۴ ساعت گذشته، تنها ۷۹،۵۹۸،۶۴۲ توکن شیبااینو در ۱۱ تراکنش سوزانده شد که مبلغ آن تنها ۵۸۹ دلار بود. 

جهش ۱۰۰ درصدی حجم معاملات شیبا اینو 

طبق داده‌های کوین مارکت کپ، حجم معاملات این توکن در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۰ درصد افزایش یافته است چرا که تریدرها همچنان روی قیمت این توکن شرط بندی می‌کنند. در ۲۴ ساعت گذشته در مجموع ۱۸,۷۸۰,۶۶۲,۱۱۷,۲۴۶ شیبا اینو به مبلغ ۱۳۸ میلیون دلار مبادله شد که منجر به افزایش حجم مبادلات آن شد. 

شیبا اینو در ۲۳ سپتامبر به بالاترین سطح ۰/۰۰۰۰۰۷۷ دلاری صعود کرد که با افزایش روز قبل تثبیت شد. با این حال، گاوهای بازار موفق نشدند این سرعت را حفظ کنند. 

در زمان نگارش این خبر، این توکن سودهای روزانه خود را کاهش داده بود و در ۲۴ ساعت گذشته با اندکی افزایش به ۰/۰۰۰۰۰۷۳ دلار رسید. شیبا اینو در محدوده معاملاتی باقی می‌ماند. وقفه بالاتر از میانگین متحرک روزانه ۵۰ و ۲۰۰، در ۰/۰۰۰۰۰۸۲ دلار و ۰/۰۰۰۰۰۸۸ دلار، می‌تواند نشان‌دهنده خروج از این محدوده باشد. شاخص قدرت نسبی روزانه کمی کمتر از سطح خنثی ۵۰ می‌تواند نشان‌دهنده این موضوع باشد که گاوها پیش از شروع حرکت اصلی بعدی، زمان بیشتری برای تثبیت نیاز داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا