اخبار آلت کوین هااخبار بیت کوین

آیا XRP به ۱۰۰ دلار می‌رسد؟ تاثیر قیمت بیت کوین روی افزایش XRP

یکی از تحلیلگران رمز ارز بر این باور است که قیمت توکن XRP به ۱۰۰ دلار می‌رسد و بیت کوین در این افزایش قیمت نقش دارد.


یکی از تحلیلگران رمزارز برای پیش‌بینی قیمت XRP مسیر تازه‌ای پیش گرفت. این تحلیلگر معتقد است که قیمت آلت کوین XRP از سطح ۱۰۰ دلار عبور می‌کند و برای تحلیل خود عملکرد بیت کوین را بررسی کرد.

تقابل توکن XRP و بیت کوین

یکی از تحلیلگران رمزارز با نام کاربری 24HRSCRYPTO در پلتفرم X عملکرد XRP را در برابر بیت کوین قرار داد. او بر این باور است که افزایش بیت کوین از مرز ۰.۱ دلار باعث می‌شود که آلت کوین XRP به ۱۰۰ دلار برسد. 

علاوه بر این، بیت کوین کارمزدهای خود را تا ۱۰ دلار افزایش داد و احتمال رسیدن کارمزدها به ۳۵ دلار چندان دور به نظر نمی‌رسد. به همین دلیل بسیاری از سرمایه‌گذاران به سمت XRP می‌روند زیرا به کارمزدهای ارزان معروف است. همچنین تراکنش‌ها در شبکه بیت کوین کند است و گاهی اوقات تایید یک تراکنش بیش از ۴۸ ساعت طول می‌کشد در حالی که تراکنش‌های توکن XRP طی چند دقیقه تایید می‌شوند.

همچنین، این تحلیلگر دلیل دیگر خود را عدم پذیرش قانع‌کننده بیت کوین عنوان می‌کند. او معتقد است که با وجود پذیرش قانونی دو کشور السالوادور و جمهوری دموکراتیک کنگو، بیت کوین هنوز تا پذیرش انبوه فاصله زیادی دارد.

آخرین عامل افزایش قیمت توکن XRP، ضرر بیت کوین برای محیط زیست است. همیشه بحث‌هایی در مورد تاثیر استخراج بیت کوین روی محیط زیست وجود دارد زیرا این موضوع باعث انتشار کربن می‌شود.

چه زمانی قیمت توکن XRP از ۱۰ دلار عبور می‌کند؟

اگرچه پیش‌بینی‌های صعودی برای قیمت XRP روز به روز تقویت می‌شود اما دستیابی به قیمت ۱۰۰ دلار زمان زیادی نیاز دارد. طبق پیش بینی قیمت Changelly، قیمت این توکن تا سال ۲۰۳۰ از سطح ۱۰ دلار عبور نخواهد کرد و اگر شرایط همین گونه پیش برود، هدف ۱۰۰ دلار چندان نزدیک نیست.

هرچند بسیاری از تحلیلگران با در نظر گرفتن یک بازه زمانی خاص معتقدند که قیمت این آلت کوین از سه رقم نیز عبور می‌کند. برای مثال، شانون سورپ از Well Fargo معتقد است که قیمت این توکن پس از گسترش پرداخت‌های فرامرزی ریپل تا ۵۰۰ دلار نیز بالا می‌رود.

همچنین یکی از تحلیلگران معروف به Crypto Assets Guy انتظار دارد که قیمت توکن XRP از ۱۰۰ دلار عبور کند. به گفته وی، قیمت این آلت کوین می‌تواند طی ۳ تا ۵ سال آینده این تارگت را بزند.

قیمت XRP روند مثبتی دارد زیرا گاوها کنترل بازار را به دست گرفتند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا قیمت را بالای ۰.۶۲ دلار نگه دارند. به علاوه، این ارز با ارزش بازار ۳۳.۴۶ میلیارد دلاری، پنجمین ارز دیجیتال بزرگ در فضای کریپتو است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا