اخبار بیت کوین

پذیرش بیت کوین توسط شرکت فراری

شرکت فراری اعلام کرد که مردم می‌توانند محصولات این شرکت را با بیت کوین و ارزهای دیجیتال بخرند.

 

بن وایس، مدیرعامل CoinFlip، معتقد است که تصمیم شرکت‌های بزرگ در پیروی از مسیر شرکت فراری برای پذیرش بیت کوین مهم نیست، بلکه انجام این پذیرش اهمیت دارد. 

طبق گفته کوین فیلیپ، مدیرعامل اپراتور خودپرداز بیت کوین، تصمیم شرکت فراری برای خرید خودرو در ازای بیت کوین یکی از بزرگترین بردهای بازار در سال ۲۰۲۳ است. وی گفت که این شرکت از تقاضای رو به رشد مشتریان برای ارائه پرداخت‌های جایگزین خبر داشت و از نمایندگی‌ها خواست تا به این مشکل رسیدگی کنند. وی افزود:

«با این کار منبع کریپتوکارنسی ثابت می‌شود و خطرات نوسانات نرخ ارز حذف خواهد شد. فروشندگان و شرکت فراری پرداخت‌ها را با ارز سنتی دریافت می‌کند و مستقیماً به سراغ مدیریت ارزهای دیجیتال نمی‌روند.»

شرکت فراری طی یک حرکت انقلابی با شرکت BitPay، یک شرکت بزرگ پرداخت رمز ارز، خدمات پرداخت کریپتو را پشتیبانی می‌کند.

طبق گفته BitPay، مشتریان شرکت فراری در ۱۰ ایالت آمریکا از جمله واشنگتن و لاس‌وگاس می‌توانند ماشین‌های SF90 Stradale، Ferrari Purosangue، Daytona SP3 و سایر محصولات این شرکت را با بیت کوین بخرند.

بن وایس گفت: «شهرت فراری می‌تواند پذیرش، ارزش و اعتماد سرمایه‌گذاران به ارز دیجیتال را بالا ببرد.»

وایس معتقد است که فشار شرکت فراری در نهایت شرکت‌های سنتی در سراسر جهان را به پذیرش بیت کوین وادار می‌کند. او افزود:

«موضوع این نیست که شرکت‌های بزرگ چه زمانی در مسیر شرکت فراری قرار می‌گیرند اما زمان آن مهم است. بیت کوین بهترین دارایی دهه گذشته است و شرکت‌های بزرگ مانند پی پال و بلک راک را به استقبال از دارایی‌های دیجیتال تشویق می‌کند.»

نماینده این شرکت در مصاحبه‌ای با وب‌سایت خبری کوین تلگراف گفت که تصمیم شرکت فراری برای پذیرش پرداخت ارز دیجیتال در جهت دستاوردهای محیطی، اجتماعی و شرکتی است. وی افزود:

«بخش اساسی تصمیم‌گیری ما برای پذیرش ارزهای دیجیتال تاثیرات زیست محیطی آن بود، زیرا می‌خواهیم در راستای هدف خنثی شدن کربن تا سال ۲۰۲۳ حرکت کنیم.»

به گفته تحلیلگران صنعت کریپتو، سهم انرژی استخراج بیت کوین از منابع تجدیدپذیر تا اواسط سپتامبر ۲۰۲۳ از ۵۰ درصد فراتر رفت. با این حال شرکت تسلای ایلان ماسک پس از توقف چنین پرداخت‌هایی در سال ۲۰۲۱، هنوز گزینه پرداخت بیت کوین را در دستور کار قرار نداده است. 

وایس گفت: «تسلا همچنان دوج کوین را هدف قرار می‌دهد و ایلان ماسک طرفدار رمز ارز است.» وی اذعان داشت: «ایلان ماسک با شرکت پی‌پال تجربه زیادی در پرداخت‌ها دارد و اگر تصمیم بگیرد که پرداخت‌ها را به ایکس بیاورد، کریپتو به یک مرجع اصلی پرداخت تبدیل می‌شود.»

تسلا در یک پست گفته بود که پرداخت‌های بیت کوین برگشت ناپذیر هستند. وی در پست خود اعلام کرد: «این روش پرداختی بیت کوین است. بنابراین حتماً قیمت بیت کوین را در قسمت مبلغ صحیح وارد کنید و به آدرس بیت کوین دقت بیشتری داشته باشید.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا