اخبار بین الملل

شرکت سوئیسی Gabbani به دنبال استخراج بیتکوین از انرژی مازاد تولید مواد غذایی

سیستم استخراج بیت کوین برای مهار انرژی اضافی در تاسیسات تولید مواد غذایی

 

یک شرکت سوئیسی با نام Gabbani، سیستم استخراج بیت کوین برای مهار انرژی اضافی در تاسیسات تولید مواد غذایی خود نصب و راه‌اندازی می‌کند.

گابانی، یک شرکت هتل‌داری مستقر در لوگانو سوئیس، از ابتکار عمل جدید خود برای استخراج بیت کوین رونمایی کرد. این شرکت می‌خواهد با استفاده از انرژی اضافی از تاسیسات تولید مواد غذایی برای استخراج بیت کوین استفاده کند. پروژه جدید قرار است لوگانو را به عنوان قطب اصلی بلاکچین اروپا در نظر بگیرد.

بر اساس اعلام رسمی شرکت تتر، گابانی یک سیستم استخراج بیت کوین را در تاسیسات تولید مواد غذایی خود نصب می‌کند تا از انرژی مازاد آن کمک بگیرد زیرا هزینه برق در اروپا همچنان در حال افزایش است.

استخراج بیتکوین از انرژی مازاد تولید مواد غذایی 

گابانی علاوه بر استفاده از انرژی مازاد از تولید مواد غذایی، از راه‌اندازی The Banettone خبر داد. این محصول از پروژه Plan B لوگانو پشتیبانی می‌کند. Plan B یک ابتکار مشترک است که توسط Lugano و Tether ساخته شد و از فناوری بیت کوین به عنوان پایه‌ای برای اصلاح ساختار مالی شهر کمک می‌گیرد.

تاسیسات غذایی گابانی محل تولید Banettone و سایر محصولات دیگر است. این تاسیسات اخیراً چندین بار ارتقا یافته‌اند و یک سیستم خورشیدی ۱۰۰ هزار کیلوواتی روی آن‌ها نصب شده است. تحولات اخیر هدف دوگانه شرکت را دنبال می‌کند. این هدف افزایش استقلال و پایداری انرژی شرکت و استفاده از انرژی اضافی برای عملیات استخراج بیت کوین است.

این رویکرد آینده‌نگرانه گابانی را به عنوان پیشگام در این حوزه قرار می‌دهد و به طور بالقوه این شرکت را به اولین و برترین در نوع خود در سراسر جهان تبدیل می‌کند. شرکت تتر گفت: «این برنامه تلفیقی از تولید مواد غذایی با کیفیت بالا و فناوری‌های پیشرفته است و همین موضوع به تعهد گابانی برای تضمین آینده پایدار و تقویت رشد کریپتو تاکید می‌کند.»

Lugano از بیت کوین استقبال می‌کند

لوگانو طرح Plan B را برای تسریع تاثیر بلاکچین و بیت کوین در تمام بخش‌های زندگی روزمره ساکنان خود راه‌اندازی کرد. این شهر قصد دارد فناوری جدید را در میان معاملات کوچک بین تجار محلی و مبادلات مالی بزرگتر مانند پرداخت مالیات گسترش دهد. 

این ابتکار لوگانو به شرکت‌هایی مانند ACME که در استخراج بیت کوین و انرژی‌های تجدیدپذیر متخصص هستند یک انگیزه مضاعف داد تا با گابانی شریک شوند. این شرکت برای اطمینان از موفقیت پروژه جدید سیستم استخراج بیت کوین را در اختیار گابانی قرار داده است.

در همین حال لوگانو پس از ایجاد طرحی برای پذیرش بلندمدت این فناوری جدید به یکی از قطب‌های اصلی بلاکچین اروپا تبدیل شده است. این شهر، بیت کوین، تتر و LVGA را به عنوان پول قانونی به رسمیت شناخته است و آن‌ها را به اشکال قانونی مانند پرداخت مالیات و خدمات عمومی می‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا