اخبار بیت کویناخبار قانون‌گذاری

گری اسکیل توکن MATIC را از صندوق خود حذف کرد

گری اسکیل با تغییر در صندوق رمز ارز خود پالیگان را حذف و رمزارزهای اولنچ (AVAX) و ریپل (XRP) را اضافه کرده است.


مدیر دارایی گری اسکیل قصد دارد صندوق رمز ارز خود را متعادل کند، در نتیجه توکن‌هایی مانند پالیگان (MATIC) را حذف و اولنچ (AVAX) و ریپل (XRP) را اضافه کرده است. این تخصیص توکن بخشی از بررسی سه ماهه Grayscale است و روی صندوق سرمایه‌گذاری بزرگ دیجیتال (GDLC)، صندوق دیفای (DEFG) و صندوق Ethereum Ex-Ethereum قرارداد هوشمند (GSCPxE Fund) تاثیر می‌گذارد.

این صندوق سرمایه‌گذاری گری اسکیل در حال حاضر شامل ۶۹.۱۵ درصد بیت کوین، ۲۱.۹۰ درصد اتر، ۳.۶۵ درصد سولانا، ۲.۵۴ درصد ریپل، ۱.۶۲ کاردانو و ۱.۱۴ AVAX است. در این میان ارز دیجیتال پالیگان (MATIC) حذف شده است. از طرفی در بخش DeFi Fund نشانه Curve DAO از پورتفولیو به طور کامل حذف شد.

ناگفته نماند که سبد جدید توسط Uniswap (UNI)، Lido (LDO)، MakerDAO (MKR)، Aave (AAVE) و Synthetix (SNX) تشکیل شده است. در نتیجه ترکیب به روز شده شامل SOL، ADA، AVAX، Polkadot (DOT)، MATIC و Cosmos (ATOM) است.

عملکرد گری اسکیل DeFi Fund
عملکرد گری اسکیل DeFi Fund – منبع: Grayscale

گری اسکیل به دنبال ETF بیتکوین

گری اسکیل به دنبال تاییدیه قانونی برای یک صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین در ایالات متحد است. این شرکت از روش CoinDesk DeFi Select Index برای تعیین معیارهای خود استفاده می‌کند. 

در واقع صندوق‌های دیفای که برای بازارهای مالی غیر متمرکز هستند، به شدت تحت تاثیر زمستان کریپتو قرار گرفتند. این شرکت می‌خواهد Grayscale Bitcoin Trust را خارج از بورس خود به BTC ETF اضافه کند و انتظار می‌رود SEC تصمیم خود را در ۱۰ ژانویه منتشر کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا