اخبار بیت کوین

فرمول طلایی ثروت در دنیای کریپتو از زبان رابرت کیوساکی

فرمول طلایی رابرت کیوساکی برای کسب ثروت واقعی

 

رابرت کیوساکی کارشناس سرشناس مالی و نویسنده کتاب پرفروش «پدر پولدار، پدر بی پول» هفته جدید را با فرمول طلایی ثروت آغاز کرد. این کارآفرین باتجربه که موفقیت و شکست را در زندگی شخصی خود تجربه کرده است، در توییتی درباره پتانسیل تبدیل ناملایمات به توانمندسازی شخصی صحبت کرد.

«من به عنوان یک کارآفرین بارها برنده و بازنده بوده‌ام. خبر خوشحال کننده من برای شما این است که توانایی این را دارید که ترحم را به قدرت شخصی تبدیل کنید. اینجاست که ثروت واقعی، سلامتی و رفاه در زندگی شما ظاهر می‌شود.»

نظرات کیوساکی در مورد ابزارهای ثروت‌ساز نیز به خوبی مستند شده است. او از فلزات گرانبهایی مانند طلا و نقره که اغلب از آنها به عنوان God’s Money یاد می‌کند، دفاع کرده است. با این حال، کیوساکی نیز علاقه فزاینده‌ای به بیت کوین نشان داده و آن را «پول متعلق به مردم» می‌داند.

او پیش‌بینی‌هایی را برای ارزش آتی بیت‌کوین ارائه کرده که نشان می‌دهد ممکن است در سال آینده به ۱۲۰ هزار دلار برسد و احتمالاً تا سال ۲۰۲۵ به ۵۰۰ هزار دلار به ازای هر بیت‌کوین برسد.

بیت کوین به یک میلیون دلار می‌رسد

رابرت کیوساکی که پیش از این گفته بود: «سقوط عظیمی در راه است و پول جعلی با نام مستعار «ارز فیات» به استقبال مرگ می‌رود.» تاکید می‌کند که در صورت رکود در بازارهای سنتی، قیمت طلا و نقره می‌تواند افزایش قابل توجهی داشته باشد. علاوه بر این، اگر اقتصادهای جهانی با مشکلاتی مواجه شوند، او معتقد است که بیت کوین به طور بالقوه می‌تواند حتی تا ۱ میلیون دلار افزایش یابد.

رویکرد رابرت کیوساکی در مورد خلق ثروت، از جمله موضع در حال تغییر او در رابطه با بیت کوین، توجه جمعی از طرفداران او را در سراسر جهان به خود جلب کرده است. او همه را تشویق می‌کند تا در شرایط نامطمئن اقتصادی امروز در استراتژی‌های مالی خود تجدیدنظر کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا