اخبار تکنولوژیخبر فوری

گوگل با مدل هوش مصنوعی پیشرفته Goose وارد میدان شد

گوگل مدل هوش مصنوعی پیشرفته (AI) به نام Goose را معرفی کرد.

 

گوگل یک مدل هوش مصنوعی پیشرفته (AI) به نام Goose را برای افزایش بهره وری و ساده کردن فرآیند توسعه نرم افزاری خود معرفی کرده است. 

این مدل هوش مصنوعی بر اساس جمینی گوگل ساخته شده است , آموزش‌های گسترده‌ای را با ۲۵ سال دانش مهندسی دارد. هدف Goose افزایش قابلیت‌های کدنویسی، کمک به کارمندان گوگل در ساخت محصولات کارآمد، درک فناوری‌های خاص گوگل، تولید کد و ویرایش کد بر اساس درخواست‌ها با زبان معمولی و انسانی است. این حرکت با اهداف گسترده‌تر گوگل برای کنترل رشد هزینه‌ها و ساده‌سازی عملیات در مجموعه Alphabet در یک راستا قرار دارد.

پروژه Goose یک تلاش استراتژیک توسط گوگل برای ادغام هوش مصنوعی در هر مرحله از توسعه محصول است و بر کارایی و نوآوری تأکید دارد. این ابتکار در بحبوحه کاهش مشاغل و تجدید ساختار سازمانی در گوگل صورت می‌گیرد و روی استفاده هوش مصنوعی برای بهبودهای عملیاتی تمرکز دارد.

ابتکارات هوش مصنوعی گوگل فراتر از فرآیندهای داخلی است و یک مورد از این ابتکارات شامل تلاش‌ برای تقویت مهارت‌های هوش مصنوعی در اروپا با تعهد ۲۵ میلیون یورویی به شرکت‌های اجتماعی و خصوصی است. 

علی‌رغم نگرانی‌ها در مورد قابلیت اطمینان اطلاعات تولید شده توسط هوش مصنوعی، این شرکت همچنان به توسعه هوش مصنوعی اختصاص دارد.  برخی از این نگرانی‌ها در مورد اشتباهات جمینی در چت‌های مختلف است. گوگل همچنین به طور فعال با افراد با استعداد هند در حوزه هوش مصنوعی جلسه دارد و می‌خواهد پذیرش هوش مصنوعی را در سطح جهانی تقویت کند. این اقدامات گوگل نشان دهنده تعهد این شرکت به پرورش مهارت‌های هوش مصنوعی در مناطق مختلف جغرافیایی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا