اخبار بیت کوین

جست‌وجوی هاوینگ بیتکوین در گوگل افزایش یافت

افزایش آگاهی عموم مردم نسبت به هاوینگ با نزدیک شدن به رویداد چهارم هاوینگ بیتکوین

 

با گسترش پذیرش کریپتو و نزدیک شدن به هاوینگ بیتکوین، اصطلاحات فنی مرتبط با بیت کوین بیش از هر زمان دیگری وارد دایره اطلاعات مردم عادی شده‌اند.

جست‌وجو در گوگل برای عبارت هاوینگ بیتکوین به بالاترین حد خود رسیده و بالاترین رکورد قبلی را که به تاریخ می ۲۰۲۰ برمی‌گردد—هاوینگ قبلی بیتکوین—شکست داد.

اگر Google Trends را به‌عنوان یک شاخص استاندارد برای آمار خود در نظر بگیریم، رویداد بعدی هاوینگ بیتکوین که چیز زیادی تا آن نمانده، بیش از رویدادهای قبلی مورد توجه عموم مردم قرار می‌گیرد.

رویداد هاوینگ بیت کوین رویدادی است که در پروتکل بیت کوین برنامه‌ریزی شده است و تقریباً هر چهار سال یکبار اتفاق می‌افتد. هاوینگ آینده، چهارمین رویداد، قرار است طی همین چند روز آینده اتفاق بیفتد. با تکمیل روند هاوینگ چهارم، صدور بیت کوین جدید یک بار دیگر کند می‌شود. پاداش ماینرهای بیتکوین، افراد و گروه‌هایی که شبکه را حفظ و ایمن می‌کنند، به نصف کاهش می‌یابد.

از لحاظ تاریخی، این رویداد برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بیت کوین صعودی تلقی می‌شود. به هر حال، این موضوع می‌تواند به این معنا باشد که عرضه موجود BTC در زمانی که سفته بازان انتظار دارند تقاضا برای دارایی افزایش یابد، کاهش پیدا می‌کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا