اخبار صرافی ها

جلسه مهم SEC با صرافی‌های اصلی برای تایید ETF بیت کوین

جلسه آژانس SEC با صرافی‌های برتر برای تایید ETF بیتکوین

 

کمیسیون بورس اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) جلساتی را با صرافی‌های برتر از جمله Nasdaq، CBOE، و NYSE برگزار می‌کند تا یک تصمیم نهایی در مورد ETF بیتکوین بگیرند. النور ترت، روزنامه نگار FoxBusiness، برای اولین بار این خبر را منتشر کرد.

اریک بالچوناس، تحلیلگر ETF بلومبرگ، پیش‌بینی‌های خودش را در مورد اقدامات SEC ارائه کرد. وی اذعان داشت که تمرکز این جلسه در درجه اول نهایی کردن نظرات در مورد فایل 19b-4 ارسالی است. اگر فایل 19b-4 تایید شود یک گام مهم در فرایند تایید ETF بیتکوین برداشته‌ایم.

بالچوناس معتقد است که اگر به جای انکار یا تاخیر، هرچه زودتر 19b-4 را به‌روز کنیم، به احتمال زیاد شاهد تایید ETF بیتکوین هستیم. تمرکز اصلی این جلسات اصلاح و نهایی کردن اسناد لازم برای اسپات ETF بیتکوین است و فایل‌ها و درخواست‌های قبلی هنوز تایید نشده‌اند. 

همچنین، زمان برگزاری این جلسات نیز اهمیت زیادی دارد زیرا بازار کریپتو، به ویژه بیتکوین، در مدت اخیر شاهد نوسانات قابل توجهی بوده است. اگر SEC با صرافی‌های اصلی همکاری کند، سرمایه‌گذاران و فعالان بازار به یک اطمینان خاطر می‌رسند و به راحتی می‌توانند روی بیتکوین سرمایه‌گذاری کنند.

حدس و گمان‌هایی برای تایید احتمالی ETF بیتکوین

در حال حاضر گمانه‌زنی‌های جامعه کریپتو در مورد تایید قریب‌الوقوع اولین ETF بیتکوین روز به روز بیشتر می‌شود و بازیگران اصلی بازار مانند BlackRock بلک راک از تایید آن حمایت می‌کنند. همچنین بحث‌های زیادی در مورد تاثیر بالقوه تایید ETF بیتکوین روی بازار وجود دارد. 

اگر ETF بیتکوین تایید شود، بازار ارزهای دیجیتال یک تغییر بزرگ را به چشم می‌بیند. طبق تحقیقات K33 تصمیمات نهایی در مورد تایید ETF بیتکوین بین ۸ تا ۱۰ ژانویه است و زمینه خوبی برای تاثیر اخبار روی حرکت بازار را فراهم می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا