اخبار اتریوماخبار بیت کوین

مدیرعامل بلک راک: قدرت بیتکوین از دولت‌ها بیشتر است

لری فینک نسبت به آینده و قدرت بیتکوین خوشبین است و امیدوار است ETF اسپات اتریوم تیز به‌زودی تایید شود.

 

لری فینک، مدیرعامل بلک راک، باور خود نسبت به بیت کوین را ابراز کرد و در ستایش قدرت بیتکوین گفت که این رمزارز «طلای دیجیتال» است. 

وی اذعان داشت خلاف طلا، که ناچاریم زمان زیادی را صرف تولید آن کنیم، درمورد بیتکوین به سقف میزان تولیدی رسیده‌ایم.

لری فینک در صحبت‌های خود بر اهمیت و ضرورت صندوق‌های قابل معامله (ETF) اتریوم نیز تاکید کرد.

مدیر عامل بلک راک بر این باور است که صندوق‌های قابل معامله در بورس اتریوم و بازار اسپات ETF بیت کوین روزهای روشنی دارد. ناگفته نماند که اسپات ETF بیتکوین بلک راک، Ishares Bitcoin Trust، یکی از یازده ETF بیتکوین تایید شده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) است. 

لری فینک در ستایش قدرت بیتکوین اظهار کرد که این ارز دیجیتال یک ذخیره بلندمدت برای کشورهایی است که با کاهش ارزش ارز ملی روبرو هستند. وی همچنین معتقد است که ETFها به‌عنوان ذخیره بلندمدت گزینه مناسبی به حساب می‌آیند.

لری فینک، مدیرعامل بلک راک، می‌گوید: «‏بیتکوین یک دفتر بین‌المللی و فرامرزی است و از هر دولتی بزرگتر است.»

لری فینک در مصاحبه‌ای با CNBC عنوان کرد که قیمت بیتکوین به علت افزایش ترس جهانی و خطرات ژئوپلیتیکی افزایش پیدا می‌کند. او توضیح داد که درست مانند طلا، می‌توانیم بیتکوین جدید تولید کنیم. 

مدیرعامل بلک راک اعتراف کرد که سه سال پیش به شدت مخالف بیتکوین بود اما از آن زمان دیدگاه او تغییر کرده است و اکنون به بیت کوین به عنوان یک طبقه دارایی باور دارد.

وی می‌گوید: «من به قدرت بیتکوین باور دارم چرا که معتقدم منبع جایگزینی برای نگهداری ثروت و سرمایه است.»

بلک راک با هدف ارائه ابزاری برای ذخیره ثروت، ETF بیتکوین خود را معرفی کرد. به علاوه، مدیرعامل این شرکت معتقد است که داشتن ETF اتریوم ارزش زیادی دارد زیرا فساد و مسائل پولشویی را از بین می‌برد. از طرفی، ETF بیتکوین یک ابزار مناسب برای افزایش شفافیت و پاسخگویی مناسب برای خرید و فروش است. اکنون که ETFهای اسپات بیتکوین تایید شده‌اند، به احتمال زیاد با راه‌اندازی ای‌تی‌اف‌های اسپات اتریوم نیز موافقت شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا