اخبار بلاک‌چیناخبار تکنولوژی

افزایش قیمت توکن‌های بازی در اکوسیستم‌های بیتکوین و اتریوم

افزایش تعداد توکن‌های بازی در شبکه اتریوم و بیتکوین باعث افزایش قیمت این توکن‌ها شد.

 

افزایش تعداد توکن‌های رمزارز مرتبط با بازی‌های محبوب بلاکچین، به‌ویژه در اکوسیستم‌های بیتکوین و اتریوم، باعث شد که بسیاری از توکن‌های بازی افزایش قیمت را تجربه کنند. توکن‌های بازی اصلی که این افزایش را تجربه می‌کنند عبارتند از:

  • XAI و BEAM از شبکه‌های بازی آربیتروم و اولنچ 
  • MAVIA و PRIME از بازی‌های کریپتو Heroes of Mavia و Parallel

XAI به شبکه بازی لایه ۳ مبتنی بر آربیتروم Arbitrum متصل است و به رکورد قیمت ۱/۳۹ دلار با ارزش فعلی ۱/۳۰ دلار رسید که باعث شد ارزش بازار آن به ۳۵۹ میلیون دلار برسد. توکن BEAM، وابسته به شبکه بازی Beam در شبکه اولنچ Avalanche، کمی بالاتر از ۰/۰۳۵ دلار قیمت دارد و ارزش بازار آن نزدیک به ۱/۸ میلیارد دلار است.

افزایش قیمت توکن‌های بازی PRIME و Immutable

 PRIME، توکن بازی Parallel (بازی کارتی کریپتو)، به بالاترین قیمت خود یعنی ۱۴/۸۴4.84 دلار رسید و در حال حاضر کمی بالاتر از ۱۳ دلار است. توکن MAVIA، یک بازی کریپتو به سبک کلش آف کلنز، از زمان عرضه خود، کمتر از سه هفته پیش تا کنون، شاهد افزایش ۳۷۰ درصدی بود و از طرح‌های جدید برای پاداش‌های سهام NFT و شبکه مقیاس‌بندی لایه ۲ رونمایی کرده است.

لازم به ذکر است که هر چهار توکن در سال گذشته راه‌اندازی شدند و MAVIA در اوایل سال ۲۰۲۴ معرفی شد. این اتفاق کاملا برخلاف توکن‌های بازی برای بازی‌های طولانی‌تر مانند IMX، SAND، APE و GALA است که کمتر از بالاترین رکورد قبلی خود در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ باقی مانده‌اند.

Immutable، دومین توکن بزرگ بازی محور، در ۳۰ روز گذشته، ۷۴ درصد رشد داشت اما همچنان نسبت به اوج خود در سال ۲۰۲۱، ۶۵ درصد کاهش یافته است. 

افزایش اخیر توکن‌های بازی همزمان با راه‌اندازی PIXEL بود. توکن PIXEL در واقع توکن موردانتظار بازی کشاورزی رمزارز Pixels در شبکه Ronin است. PIXEL از زمان اولین عرضه خود در روز دوشنبه، ۲۴ درصد افزایش یافت و به قیمت فعلی بالای ۰/۶۲ دلار و ارزش بازار ۸۲۱ میلیون دلار رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا