اخبار استخراجاخبار بلاک‌چیناخبار وب 3

زمان ایردراپ توکن گالا اعلام شد

همه چیز درباره پروژه بازی Web3 Gala Games و توکن گالا

دارندگان توکن گالا باید در ماه مه منتظر ایردراپ جدید باشند اما از طرفی باید مراقب نگهداری وجوه خود در صرافی‌ها، استخرهای نقدینگی یا قراردادهای هوشمند باشند.

این تیم در یک پست وبلاگی اعلام کرد که پروژه بازی Web3 Gala Games توکن‌های GALA v2 را در تاریخ ۱۵ مه به همه دارندگان توکن گالا ارسال می‌کند.

سیستم به طور خودکار تنظیم کرده است هم‌زمان با ایردراپ توکن‌های گالا، به صورت خودکار نسبت ۱:۱ این توکن‌های برای همه کاربران فعال شود و پشتیبانی از توکن GALA v1 بلافاصله حذف خواهد شد. هیچ اقدامی از جانب کاربرانی که توکن‌های گالا را در کیف‌های اتریوم خود نگه می‌دارند، لازم نیست.

این تیم به کاربران خود توصیه کرده است که توکن‌های گالا خود را از هرگونه استخر نقدینگی یا قراردادهای هوشمند قبل از اسنپ شاتِ پانزدهم ماه مه حذف کنند. در صورتی که توکن‌ها در استخر نقدینگی باقی بمانند، استخر نقدینگی ایردراپ می‌شود و ممکن است توکن‌های گالا قابل بازیابی نباشند.

همچنین با صرافی‌ها تماس گرفته شده است تا پروسه انتقال را تسهیل کنند، اما تیم به شدت توصیه می‌کند که توکن گالا را در یک کیف پول شخصی ذخیره کنند تا اطمینان حاصل شود که توکن مستقیماً به دارنده تحویل داده می‌شود.

آپدیت قرارداد هوشمند اتریوم بهبودهایی از جمله مکانیسم‌ پیشرفته سوختن، بهبود امنیت و قابلیت آپدیت در آینده را به همراه دارد.

توکن گالا چیست؟

Gala Games یکی از بزرگترین پروژه های بازی وب3 است که عناوینی از جمله The Walking Dead: Empires و Spider Tanks را راه‌اندازی کرده است.

همچنین دارای اکوسیستم گسترده‌تری است که شامل پلتفرم سرگرمی Web3 Gala Film است. توکن گالا به عنوان راهی برای کاربران برای خرید دارایی‌های دیجیتال در اکوسیستم استفاده می‌شود.

خبر این ایردراپ پس از انتشار اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه دنی ترژو، منا سوواری و امیلیو ریورا ستاره‌های هالیوود به عنوان ستاره‌های مهمان در سریال تلویزیونی «RZR» در وب3 توسط Gala Film معرفی شدند.

این نمایش هشت قسمتی در یک لس آنجلس دیستوپیایی می‌گذرد که در آن ارز دیجیتال و هوش مصنوعی عمیقاً با دنیای جنایتکارها در هم تنیده شده‌اند.

گالا همچنین با همکاری صرافی کریپتو Huobi اعلام کرد که از کاربران متاثر از حادثه‌ای که در نوامبر ۲۰۲۲ ضررهای قابل توجهی را برای کاربران به همراه داشت، پشتیبانی خواهد کرد.

به گفته Huobi، pNetwork بیش از ۱ میلیارد دلار توکن pGALA را در زنجیره بایننس ضرب کرد و آنها را در پنکیک سوآپ فروخت که باعث شد عرضه توکن‌های گالا در زنجیره بایننس تا ۹۷ درصد کاهش یابد.

در نتیجه، Huobi و Gala متعهد شدند که تا 50 میلیون دلار را بین دارندگان توکن GALA که در نتیجه حادثه pGALA ضرر کرده‌اند، توزیع کنند.

Huobi و Gala از آن زمان شکایتی را علیه pNetwork برای بازیابی این وجوه آغاز کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا