اخبار آلت کوین ها

تحولات آتی شبکه اولنچ و آنلاک شدن AVAX

آنلاک شدن AVAX و تاثیر بالقوه این رویداد در قیمت اولنچ

 

شبکه اولنچ قرار است که دو رویداد مهم را در فوریه ۲۰۲۴ راه‌اندازی کند. این دو رویداد شامل رویداد فعال سازی آپدیت دورانگو در یک شبکه آزمایشی و آنلاک شدن ۳۴۴/۶۵ میلیون دلار توکن است. 

انتظار می‌رود آپدیت دورانگو ارتباطات بین زنجیره‌ای را افزایش دهد و مقیاس پذیری شبکه اولنچ را بهبود بخشد. 

از طرفی، به دنبال ویژگی AWM شبکه اولنچ، این شبکه پیشرفت‌هایی در ارتباطات زنجیره‌ای و متقابل خود پیش می‌برد که زمینه را برای یک شبکه متصل و انعطاف‌پذیر فراهم می‌کند. همچنین، به نظر می‌رسد که کاربران بتوانند از قابلیت همکاری یکپارچه پروتکل‌ها در شبکه آوالانچ استفاده کنند. 

آپدیت دورانگو می تواند راه را برای انتشار شبکه اصلی در آینده نزدیک هموار کند اما همه چیز به استقرار موفقیت‌آمیز دورانگو در Fuji Testnet بستگی دارد. در این بحبوحه، سرمایه‌گذاران به دقت این فرآیند را زیر نظر دارند زیرا می‌تواند بر عرضه در گردش ارز AVAX تاثیر بگذارد.

تحلیل اولنچ و آنلاک کردن AVAX

اولنچ قرار است ۹/۵۴ میلیون توکن AVAX به ارزش ۳۴۴/۶۵ میلیون دلار را در ۲۲ فوریه آنلاک کند که این تعداد ۲/۶۰٪ از عرضه فعلی در گردش این توکن را تشکیل می‌دهد. اگر بنیاد، تیم و دریافت‌کنندگان ایردراپ تصمیم به فروش توکن اولنچ خود داشته باشند، قیمت AVAX کاهش می‌یابد. 

جالب است بدانید که رویداد قبلی آنلاک توکن در ۲۳ نوامبر منجر به کاهش ۹/۸۵ درصدی قیمت در عرض چهار روز شد. اگر دوباره این اتفاق بیفتد، آنلاک شدن توکن در ۲۲ فوریه می‌تواند منجر به کاهش احتمالاً حدود ۱۰ درصدی شود. AVAX در سال ۲۰۲۳ شروع ضعیفی داشت اما روند صعودی خود را از سر گرفت و در کنار سولانا با اتریوم رقابت کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا