خبر فوری

۳ شرکت معروف در صنعت هوش مصنوعی و یک توکن مشترک

به‌زودی توکن هوش مصنوعی ASI روانه بازار کریپتو می‌شود.

 

۳ شرکت فعال در زمینه هوش مصنوعی به نام‌های سینگولاریتی نت (Singularity Net) فچ ای آی (Fetch AI) و اوشن پروتکل (OceanProtocol) تصمیم به ادغام توکن‌های شرکت‌های خود و در اختیار گرفتن توکنی واحد گرفته‌اند. 

نکته قابل توجه این بود که بعد از انتشار این خبر توکن‌های اختصاصی هرکدام از این شرکت‌ها، یعنی AGIX ٬ Fet و Ocean هر کدام بیش از ۱۱ درصد رشد داشتند.

تصمیم این ۳ شرکت هوش مصنوعی به منظور ایجاد سیستم متمرکز و یکپارچه هوش مصنوعی (AI) است. ادغام این ۳ توکن AGIX ، Fet و Ocean با همدیگر و ایجاد توکن جدید به نام ای اس آی (ASI) می‌تواند باعث ایجاد سرمایه خالص با ارزش ۷/۵ میلیارد دلار شود که به قدرت پیشرفت در این صنعت کمک خواهد کرد.

لحظاتی پس از انتشار این خبر در روز ۲۷ مارس توسط خبرگزاری بلومبرگ، شاهد رشد بی‌سابقه هر ۳ توکن اختصاصی این ۳ شرکت هوش مصنوعی  بودیم. توکن AGIX در کمتر از ۲۴ ساعت رشدی ۱۵ درصدی را تجربه کرد و ارزش معاملات این توکن ۴۰ درصد افزایش یافت. توکن FET با رشد ۱۵ در صدی به قیمت ۳/۲۸ دلار در کمتر از ۲۴ ساعت رسید و در آخر توکن Ocean که با ۳۸ درصد افزایش قیمت پرچمدار این ۳ توکن بود و قیمت آن به بالای ۱/۶۶ دلار رسید.

این ۳ شرکت با وجود ادغام در کنار فعالیت‌های مشترک به کار خود ادامه خواهند داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا