اخبار تحلیلیتحلیل بازار

پیش‌بینی قیمت کاردانو برای ۳۱ مارس ۲۰۲۳

تعیین قیمت توکن کاردانو با کمک الگوریتم‌های مبتنی بر یادگیری ماشین

بخش ارزهای دیجیتال همچنان با حفظ موقعیت خود در بالای آستانه روانی یک تریلیون دلاری مبارزه می‌کند و پلتفرم بلاک چین اثبات سهام کاردانو (ADA) نیز از این قاعده مستثنی نبوده و قیمت آن در هفته گذشته، با ریسک ادامه این روند، بیش از ۸ درصد کاهش یافته است.

در همین راستا، الگوریتم‌های مبتنی بر یادگیری ماشین (machine learning) در پلتفرم ردیابی و پیش‌بینی قیمت کریپتو، قیمت توکن کاردانو را تا ۳۱ مارس ۲۰۲۳ بر اساس جدیدترین داده‌های سایت Finbold در ۸ مارس، ۰/۳۰۲۲ دلار تعیین کرده‌اند.

با استفاده از شاخص‌های تحلیل تکنیکال، همچون میانگین‌های متحرک (MA)، واگرایی میانگین متحرک (MACD)، باندهای بولینگر (BB) و شاخص قدرت نسبی (RSI)، الگوریتم‌ها کاهش ۶/۲۵ درصدی را در مقایسه با قیمت ADA در زمان انتشار این خبر نشان می‌دهند. 

پیش‌بینی قیمت ۳۰ روزه کاردانو
پیش‌بینی قیمت ۳۰ روزه کاردانو – منبع: PricePredictions

در همین حال، گِیج احساسات یک روزه در پلتفرم مالی و تحلیل ارزهای دیجیتال TradingView به طور کلی برای کاردانو نزولی است و یک فروش قوی روی عدد ۲۶ را نشان می‌دهد.

همانطور که در تصویر مشخص شده است، اسیلاتور در منطقه خنثی عدد ۸ و متحرک‌های نمایی (MA) عدد ۱۴ را نشان می‌دهند.

گِیج احساسات یک روزه کاردانو
گِیج احساسات یک روزه کاردانو – منبع: TradingView

در همین حال، کاردانو در زمان انتشار این خبر با قیمت ۰/۳۲ دلار مبادله می‌شود که یک کاهش ۱/۳۷ درصدی روزانه و همچنین ۸/۲۸ درصدی هفتگی را ثبت کرد که درنهایت منجر به ثبت زیان انباشته ۱۷/۶۴ درصدی در طول سی روز گذشته برای این رمزارز شد.

چارت قیمت ۷ روزه کاردانو
چارت قیمت ۷ روزه کاردانو – منبع: Finbold

پیش‌بینی الگوریتم زیر سطح حمایت برای کاردانو قیمت ۰/۳۰۶۹ دلار است و شانس آن برای تغییر روند و حرکت به سمت سطح مقاومت در قیمت ۰/۳۵ دلار به روند بازار ارز دیجیتال، معیارهای اقتصاد کلان و همچنین رشد شبکه بستگی دارد؛ درست مانند NFTها که چارلز هاسکینسون، بنیانگذار آن، اخیراً آن را به عنوان فعال‌ترین بخش معرفی کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا