اخبار اتریوماخبار بیت کوین

سرمایه‌گذاری ۵۰۰ هزار دلاری دوسالانه ترامپ در اتریوم

دونالد ترامپ چیزی حدود نیم میلیون دلار ارز دیجیتال در اختیار دارد.

بر اساس فرم افشای گزارش مالی که اخیراً منتشر شده، دونالد ترامپ چیزی حدود نیم میلیون دلار ارز دیجیتال در اختیار دارد.

پرونده این مورد شامل فهرستی از دارایی‌ها و سایر منابع درآمدی متعلق به رئیس جمهور سابق آمریکاست. در بخشی از گزارش نوشته شده که یک کیف پول رمزارز (اتریوم) با ارزشی بین ۲۵۰هزار تا ۵۰۰هزار دلار فهرست شده است. 

به نظر می‌رسد این کیف پول به مجموعه‌ای از NFT متصل است که بخشی از برنامه کمپین او برای بازگشت به کاخ سفید در دور بعدی ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۴ به حساب می‌آید. این NFTها، مجموعه‌ای ازتصاویر ترامپ را در حالت‌های مختلف به‌عنوان یک ابرقهرمان، گاوچران یا فضانورد نشان می‌دهد که هریک با قیمت ۹۹ دلار در دسامبر ۲۰۲۲ به بازار عرضه شدند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، در دوران ریاست‌جمهوریش فقط یک بار در مورد کریپتو توییت کرد. با این حال، به نطر می‌رسد در ماه‌های اخیر، خانواده ترامپ تغییر مسیر داده‌اند و به فعالیت در دنیای ارزهای دیجیتال علاقه‌مند شده‌اند.

ترامپ پیش از این مخالفت خود را با بیتکوین اینگونه اعلام کرده بود: «مشکل من با بیتکوین این است که قصد دارد با دلار رقابت کند. من می‌خواهم دلار واحد پول دنیا باشد. این چیزی است که من همیشه گفته‌ام.»

بیزاری ترامپ از ارزهای دیجیتال کاملاً در تضاد با رویکرد مثبتی است که سایر نامزدها در حزب او دارند. از زمان به دست گرفتن کنترل کنگره، جمهوری خواهان در مجلس و سنا برای پیشبرد لوایح جدیدی تلاش کرده‌اند که مقرراتی را برای رمزارزها ارائه می‌کند که از سوی صنعت مورد تحسین قرار گرفته است؛ هرچند هنوز تردیدهایی در این باره وجود دارد.

در میان رقبای جمهوری خواه ترامپ برای کاخ سفید، تعداد کمی از آنها مواضع طرفدار رمزارزها را مطرح کرده‌اند.

فرانسیس سوارز، شهردار میامی و ویوک راماسوامی، کارآفرین، علناً از پذیرش ارزهای دیجیتال حمایت کرده‌اند. ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا نیز وعده داده است که در صورت انتخاب شدن، به آنچه به گفته وی «جنگ» دولت بایدن علیه بیت کوین است، پایان دهد. همه این نامزدها در نظرسنجی‌ها بسیار عقب‌تر از ترامپ هستند.

از سوی دیگر در حزب دموکرات، رابرت اف کندی جونیور، نامزد بلندپایه حزب دموکرات، علناً در مورد حمایت خود از ارزهای دیجیتال صحبت کرده است. با اینکه کندی پیش از این اعلام کرده بود که روی بیتکوین سرمایه‌گذاری نکرده، کمی پیش فاش کرد که او و خانواده‌اش جمعاً حدود ۱۴ بیت کوین دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا