اخبار اتریوماخبار تحلیلی

پیش‌بینی قیمت اتریوم در سه سال آینده

آیا اتریوم می‌تواند تا دسامبر ۲۰۲۳ به قیمت ۲۵۰۰ دلار برسد؟

 

پس از اینکه بیت کوین (BTC) سرانجام از سطح قیمت ۳۱ هزار دلار عبور کرد، به نظر می‌‌رسد بازار ارزهای دیجیتالی در جهت مثبت‌تری حرکت می‌کند، از جمله اتریوم (ETH)، که الگوریتم‌های یادگیری ماشینی و روندهای مهم دنیای فناوری نشان‌دهنده موفقیت بیشتر آن طی چند سال آینده هستند.

براساس پیش‌بینی الگوریتم ماشینی در پلتفرم ردیابی CoinCodex، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، قیمت خود را تا پایان سال ۱۱/۲۲ درصد افزایش می‌دهد و در ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳ با قیمت ۲۱۷۳/۷۰ دلار معامله می‌شود.

تحلیل قیمت اتریوم و پیش‌بینی قیمت ۶ ماهه اتریوم
پیش‌بینی قیمت ۶ ماهه اتریوم – منبع: CoinCodex

علاوه بر این، اگر این رمزارز از همان الگوی رشد اینترنت پیروی کند، براساس آمار این پلتفرم قیمت اتریوم تا پایان سال ۲۰۲۴ می‌تواند به ۲۷۸۳/۷۳ دلار برسد، یعنی ۴۲/۴۳ درصد افزایش نسبت به قیمت آن در زمان انتشار این خبر. 

در عین حال، اگر این دارایی دیجیتال مسیر گوگل (NASDAQ: GOOGL) را دنبال کند، می‌تواند قیمت خود را ۱۰۸/۱۷ درصد افزایش دهد و در نهایت به ۴۰۶۸/۸۲ دلار برسد. با گسترش فیس بوک (NASDAQ: META)، اتریوم تا پایان سال به قیمت ۸۲۱۸/۹۲ دلار نیز می‌رسد و ۳۲۰/۵۲ درصد افزایش می‌یابد.

در همین حال، با همین منطق، اتریوم این پتانسیل را دارد که تا پایان سال ۲۰۲۵ به قیمت ۳۵۹۳/۷۹ دلار برسد که ۸۳/۸۸ درصد نسبت به زمان انتشار این خبر افزایش قیمت خواهد داشت.

علاوه بر این، اتریوم با الگوی گرفتن از رفتار مشابه گوگل، می‌تواند به قیمت ۶۳۵۰/۶۲ دلار، چیزی بیشتر از ۲۰۰ درصد افزایش قیمت تا پایان سال ۲۰۲۵ برسد، در حالی که پیروی از روند فیس بوک می‌تواند آن را به ۱۸۲۳۲ دلار و افزایش قیمت ۸۳۲ درصدی در مدت مشابه برساند.

تحلیل قیمت اتریوم
پیش‌بینی قیمت اتریوم برای سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ – منبع: CoinCodex

تحلیل قیمت اتریوم

اتریوم در حال حاضر با قیمت ۱۹۵۴/۴۶ دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده کاهش ۰/۴۱ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است. اما همین روند قیمت حاکی از پیشرفت ۴/۷۰ درصدی در طی هفت روز گذشته و همچنین رشد ۲/۸۸ درصدی در طول مدت زمان مشابه است.

تحلیل قیمت اتریوم و چارت قیمت ۳۰ روزه اتریوم
چارت قیمت ۳۰ روزه اتریوم – منبع: Finbold

در پایان، پیش‌بینی اینکه آیا اتریوم واقعاً می‌تواند به هر یک از قیمت‌های پیش‌بینی‌شده توسط الگوریتم یادگیری ماشینی و روندهای مهم فناوری دست یابد یا خیر، به پیشرفت‌های بیشتر پیرامون این رمزارز، از جمله آپدیت Dencun، و همچنین جو کلی در بازار کریپتو بستگی دارد. 

پیش‌بینی شما از روند قیمت اتریوم در سال‌های آینده چیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا