اخبار اتریوم

انتقال مشکوک اتریوم از والت جاستین سان و ویتالیک بوترین

ویتالیک بوترین ۱۰۰۰ اتریوم به آدرس جدیدی منتقل کرد.

 

به دنبال انتقال اتریوم از والت جاستین سان، بنیانگذار ترون و ویتالیک بوترین، بنیان‌‌گذار اتریوم، بحث درباره دلایل انتقال رمزارز از کیف پول این دو نفر در جامعه کریپتو بالا گرفته است.

گزارش شده که جاستین سان ۲۳ هزار اتریوم (معادل ۳۷/۷ میلیون دلار) را از Lido Finance برداشت و تمام این حجم دارایی را به آدرس جدید 0x454 منتقل کرد. با وجود این انتقال بزرگ، به نظر می‌رسد که سان اتریوم خود را نفروخته است. 

جالب اینجاست که آدرس دیگری مربوط به HTX (صرافی هوبی) تنها چند ساعت پس از واریز اتریوم توسط سان به بایننس و سرمایه‌گذاری مجدد او در لیدو، ۴۲۹۹۹ اتریوم را از بایننس برداشت.

این اولین بار نیست که سان حرکات قابل توجهی انجام می‌دهد. تنها دو روز پیش، در ۵ اکتبر، او ۱۹ هزار اتریوم (معادل ۳۲/۸ میلیون دلار) را از Lido Finance برداشت و به بایننس واریز کرد.

قبل از آن، سان ۵۰۰۰ اتریوم (۹/۲ میلیون دلار) به هوبی به قیمت ۱۸۴۱ دلار از طریق آدرس 0xbcb در ۱۲ آگوست ۲۰۲۳، درست قبل از سقوط بازار که در آن قیمت اتریوم بیش از ۱۴ درصد کاهش یافت، واریز کرده بود.

از سوی دیگر، ویتالیک بوترین مقدار نسبتاً کمتری معادل ۱۰۰۰ اتریوم (۱/۶۴ میلیون دلار) را به آدرس 0x556 امروز منتقل کرد. لازم به ذکر است که بوترین از ۱۷ سپتامبر در مجموع ۲/۶ هزار اتریوم (معادل ۴/۲ میلیون دلار) از طریق این آدرس به Bitstamp و پکسوس واریز کرده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. خدا بیامرزه پدر مخترع بلاک چین که ما میتونیم بفهمیم اینا اون پشت دارن چیکار میکنن چی انتقال میدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا