اخبار اتریوم

هجوم سرمایه‌گذاران نهادی به سمت اتریوم

سرمایه‌گذاری شرکت Fenbushi روی اتریوم به ارزش ۱۷/۲ میلیون دلار

 

مایکل نووگراتز، مدیرعامل شرکت گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital)، اخیراً با خرید ۶,۰۰۰ اتریوم به ارزش ۱۹/۸ میلیون دلار، یک حرکت جسورانه در بازار رمزارز انجام داد. 

این سرمایه‌گذاری، اعتماد گلکسی دیجیتال به پتانسیل بلندمدت اتریوم را نشان می‌دهد. از آن طرف، بعد از خرید اتریوم توسط گلکسی دیجیتال، شرکت سرمایه‌گذاری Fenbushi نیز ۵۲۰۷/۴ اتریوم به ارزش ۱۷/۲ میلیون دلار خرید. هر دو شرکت به سرعت اتریوم خود را از بازار برداشتند و از کاهش قیمت اتریوم در صرافی بایننس بهره‌ بردند.

وضعیت فعلی قیمت اتریوم

اتریوم طی دو روز گذشته، در بحبوحه افزایش شگفت‌انگیز قیمت دلار آمریکا، کاهش ناگهانی قیمت را تجربه کرد. این ارز دیجیتال به حدود ۳۲۱۱ دلار سقوط کرد و افت دو روزه بیش از ۷ درصد را نشان داد. با این حال، در زمان نگارش این خبر، ETH نسبت به ۲۴ ساعت گذشته شاهد افزایش متوسط ۰/۱۳ درصدی بود و به ۳۳۴۰ دلار رسید.

استراتژی بلندمدت Galaxy Digital

علیرغم نوسانات اخیر قیمت، انباشت اتریوم توسط شرکت گلکسی دیجیتال یک استراتژی بلندمدت فراتر از حرکات فوری بازار است. در حالی که دلایل پشت پرده این حرکت اتریوم نامشخص است، عملکرد مالی قوی گلکسی دیجیتال، با تقریباً سه برابر شدن سهام در سال ۲۰۲۳ و افزایش ۳۹ درصدی در سال جاری، نشان می‌دهد که این حرکت استراتژیک احتمالا نتیجه می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا