اخبار صرافی ها

همکاری موسس کاردانو با کراکن در شبکه L2

موسس کاردانو قصد دارد با صرافی کراکن برای ساخت شبکه L2 همکاری کند.


چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، قصد دارد با کراکن، یه صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال در ایالات متحده، همکاری کند و شبکه لایه ۲ (L2) را توسعه دهد. اولین صحبت‌ها برای شروع این همکاری در تاریخ ۱۲ نوامبر بود و قصد دارند پیشرفت فناوری بلاکچین را مورد هدف قرار دهند. 

از طرفی کراکن مداوم به دنبال شریک برای شبکه L2 بود و همین موضوع یک رقابت بین توسعه‌دهندگان بلاکچین ایجاد کرد.

صرافی کراکن در حال حاضر مشارکت برای شبکه L2 را مورد بررسی قرار می‌دهد، هرچند قبلاً روی ارتباط با توسعه‌دهندگان بلاکچین مانند Polygon و Matter Lab تاکید داشت. 

رقابت بین توسعه‌دهندگان بلاکچین روز به روز بیشتر می‌شود و هر کدام تلاش خود را می‌کنند تا برای راه‌اندازی شبکه L2 با کراکن همکاری کنند. هدف از راه‌اندازی شبکه L2 رسیدگی به چالش‌های جدید در بخش ارزهای دیجیتال و استفاده از فرصت‌های جدید است.

علاوه بر این، روز به روز رقابت شرکت‌های رمزنگاری برای بررسی شبکه L2 بیشتر می‌شود. این شرکت‌ها قصد دارند فعالیت‌های خود را برای حمایت از پیشرفت فناوری بلاک چین افزایش دهند. شرکت در شبکه L2 به این شرکت‌ها کمک می‌کند تا موقعیت خود را در سیستم دارایی‌های دیجیتال تثبیت کنند. 

کوین بیس نیز یک معیار متفاوت در بخش شبکه L2 تعیین کرد. این شرکت شبکه L2 را روی شبکه Optimism (OP) Stack ساخت و همین موضوع باعث می‌شود که عملکرد و تجربه کاربری برنامه‌های غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم (DApps) بیشتر شود. 

ناگفته نماند که از زمان آغاز به کار، کوین بیس توانست ارزش قفل شده خود را به مبلغ ۳۰۰ میلیون دلار برساند و در رتبه دهم محبوب‌ترین زنجیره قرار بگیرد. پروتکل‌های اجتماعی مانند Friend Tech نیز تاثیر زیادی روی تقویت کوین بیس داشتند.‌

به همین دلیل همکاری بین کاردانو و کراکن می‌تواند مسیر مشابه به کوین بیس را دنبال کند. این همکاری به کراکن این فرصت را می‌دهد تا گام‌های مهمی در حوزه شبکه L2 بردارد و درست شبیه کوین بیس رفتار کند. همچنین این همکاری می‌تواند یک اکوسیستم دارایی دیجیتال به هم پیوسته و قوی‌تری را بسازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا