اخبار آلت کوین هااخبار صرافی ها

سوزاندن ۲ میلیون توکن بایننس در توکن سوزی خودکار

بایننس از سوزاندن حدود ۲ میلیون توکن BNB به ارزش ۶۱۹/۴ میلیون دلار خبر داد.

 

برنامه بلندمدت و فصلی برای توکن سوزی بایننس به فصل ۲۴ ام رسید. در این دوره از توکن سوزی بایننس نزدیک به دو میلیون توکن BNB سوزانده شد که ارزش معادل آن‌ها ۴۸۴ میلیون دلار است.

صرافی بایننس اعلام کرد که بیست‌وچهارمین دوره توکن سوزی سه ماهه بایننس کوین (BNB) به صورت خودکار اجرا شده است. در آخرین دور ۱/۹۹ میلیون توکن بایننس به ارزش ۶۱۹/۴ میلیون دلار سوزانده شد.

در مجموع ۱۸۳/۱۳ میلیون توکن بایننس تاکنون سوزانده شده است

بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات، اعلام کرد که بیست و چهارمین دوره توکن سوزی سه‌ماهه توکن‌های بایننس به طور خودکار با قیمت متوسط ۳۱۰/۹۹ دلار تکمیل شد. بایننس در بیانیه‌ای گفت: «بیست و چهارمین دوره توکن سوزی BNB با نابودی ۱/۹۹ میلیون توکن BNB طبق رویه BNB Automatic Burn تکمیل شد.»

در سه‌ماهه اول سال، بیست‌وسومین دوره سه‌ماهه شاهد نابودی ۲/۰۲ میلیون توکن BNB با میانگین قیمت ۲۶۸/۴۶ دلار بود.

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط پلتفرم BNBBurn، در مجموع ۱۸۳/۱۳ میلیون توکن بایننس به ارزش ۴۴/۶۱ میلیون دلار سوزانده شده و از گردش خارج شده است. داده‌های این پلتفرم نشان می‌دهد که توکن سوزی سه‌ماهه بعدی (دوره بیست و پنجم) شامل نابودی حداقل ۲ میلیون توکن BNB به ارزش حداقل ۵۱۲ میلیون دلار خواهد بود.

واکنش قیمت BNB به خبر توکن سوزی

بر اساس داده‌های قیمت ارائه‌شده توسط پلتفرم کوین مارکت کپ، توکن ابزاری بایننس BNB در ۲۴ ساعت گذشته کاهش ۰/۰۱ درصدی را تجربه کرده است و با قیمت ۲۴۳/۷۱ دلار معامله می‌شود. توکن BNB آنطور که پیش‌بینی می‌شد به اخبار توکن سوزی حدود ۶۲۰ میلیون دلاری بایننس واکنشی نشان نداده است.

در شرایط عادی، انتظار می‌رود که خبر سوختن توکن باعث حرکت صعودی قابل توجهی در قیمت توکن شود. با این حال، فشارهای نظارتی بایننس، به ویژه در ایالات متحده، در سرکوب قیمت توکن مؤثر بوده است.

در ماه مه، بایننس از ثبت اداره رفتار مالی در بریتانیا حذف شد. ماه گذشته، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) شکایتی را علیه Binance.US، Binance و مدیرعامل آن چنگ‌پنگ ژائو به اتهام نقض قوانین اوراق بهادار تنظیم کرد. همچنین گزارش شده است که وزارت دادگستری ایالات متحده در حال آماده شدن برای طرح شکایت است. بایننس مجبور شد تمام فعالیت‌های خود را در هلند متوقف کند و با تحقیقات پولشویی در فرانسه روبرو است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا