اخبار صرافی ها

نقص شبکه ترون باعث شد 500 میلیون دلار به خطر بیفتد

معرفی صرافی Tradecurve: کاملاً غیرمتمرکز با امنیت بالا

 

پژوهشگران حوزه امنیت بلاک چین، یک نقص را در بلاک چین TRON در 30 می پیدا و فاش کردند که تا کنون 500 میلیون دلار ارزهای دیجیتال را در معرض خطر بالقوه قرار داده است. این نقص مهم در بلاک چین ترون شامل یک حمله «روز صفر» است که حساب‌های چند-امضایی (Multisig) را به راحتی در معرض سرقت گذاشته است. ارز دیجیتال TRX ممکن است تحت تأثیر این خبر دچار نوسان شود. با اینحال، صرافی غیرمتمرکز Tradecurve می‌تواند راه حلی برای این نوع نقص‌های امنیتی باشد.

صرافی غیرمتمرکز Tradecurve به کاربران اجازه می‌دهد کنترل کامل بر کلیدهای خود داشته باشند و سطح بالایی از امنیت را ممکن می‌سازد، حتی اگر در حال معامله ارزهای دیجیتال یا مشتقات آن روی پلتفرم باشند. صرافی Tradecurve خطر نقصی مانند این نقص شبکه ترون را از بین می‌برد.

 

شبکه ترون از نقص 500 میلیون دلاری قسر در رفت!

بر اساس داده‌های تیم تحقیقاتی 0d از پلتفرم 0Wallet labs، این نقص «روز صفر» در حساب‌های چند امضایی وجود دارد. این حساب‌ها باید با چندین امضا تایید شوند تا تراکنش انجام شود. با این حال، نقصی که در TRON یافت شد به هر امضاکننده مرتبط با هر حساب چند-امضایی اجازه می‌دهد تا به تنهایی به دارایی‌های موجود در آن دسترسی داشته باشد.

این غفلت در رویکرد حساب‌های چند-امضایی در ترون به این معنی است که تا کنون در فرآیند تأیید تراکنش‌ها، تمام اطلاعات لازم تأیید نمی‌شده. اکنون این مشکل حل شده است، زیرا تایید تراکنش‌ها با لیستی از آدرس‌ها بررسی می‌شوند، نه فقط فهرستی از امضاها.

در 30 روز گذشته ارزش ترون 9 درصد افزایش داشته، اما در هفته گذشته 3.9 درصد کاهش داشت. این بدان معناست که  با وجود این نقص در شبکه، ترون همچنان طرفداران خود را دارد اما به قیمت آن ضربه وارد شده است.

 

صرافی Tradecurve: کاملاً غیرمتمرکز با امنیت بالا

صرافی Tradecurve بهترین ویژگی‌های صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز را ترکیب می‌کند. در این صرافی کاربران بر دارایی‌های خود کنترل کامل دارند و خودشان از تمام کلیدها نگهداری می‌کنند؛ این ویژگی‌ها حداکثر سطح امنیت را تضمین می‌کنند. علاوه بر این، این صرافی همچنین یک سیستم اثبات ذخایر (PoR) را برای تقویت شفافیت و افزایش اعتماد در مبادلات پیاده‌سازی خواهد کرد.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه Tradecurve می‌توان به لورج (Leverage) بالای آن اشاره کرد که از 500؛1 شروع می‌شود. همچنین ویژگی‌های دیگر آن شامل تریدهای الگوریتمی با استفاده از الگوریتم‌ها و هوش مصنوعی، سرویس حساب  VIP، آکادمی ترید اختصاصی، و محافظت در برابر ضرر تریدرها می‌شود. کاربران برای استفاده از Tradecurve نیازی به تکمیل رویه KYC یا احراز هویت مشتری ندارند.

ارز دیجیتال TCRV  توکن ابزاری پلتفرم Tradecurve است و در زمان نگارش این خبر ارزش آن 0.015 دلار است .مرحله پیش فروش آن تا 20 درصد تکمیل شده است که در آن 15,630,018 توکن فروخته شده است. در مرحله بعدی، ارزش آن با 20 درصد افزایش به 0.018 دلار خواهد رسید.

تیم Tradecurve قصد دارد 100000 کاربر جدید را در طول سه ماه اول کار خود جذب کند، و از آنجایی که دیگر بلاک چین‌ها در حال از دست دادن اعتماد کاربران هستند، Tradecurve  می‌تواند در صنعت دیفای با سطح بالایی از امنیت، کنترل کاربر و شفافیت استفاده شود و رواج یابد. بر این اساس، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که این ارز دیجیتال می‌تواند در زمان راه‌اندازی ۱۰۰ برابر افزایش یابد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا