اخبار صرافی ها

کارمزد ۰/۱۵ درصدی صرافی یونی سوآپ از ۱۷ اکتبر

اتریوم، یواس‌دی کوین، رپد اتر، تتر، دای، رپد بیت کوین و چند رمزارز دیگر شامل کارمزد می‌شوند.

 

صرافی غیرمتمرکز یونی سوآپ اعلام کرده است که از ۱۷ اکتبر کارمزد ۰/۱۵ درصدی را روی مبادلات توکن‌های خاص در برنامه وب و کیف پول خود اعمال می‌کند.

بر اساس پستی از هیدن آدامز، بنیانگذار Uniswap، اتریوم، یواس‌دی کوین (USD Coin)، رپد اتر (wETH)، تتر، دای، رپد بیت کوین (WBTC)، رمزارز agEUR، دلار جمینی (GUSD)، یواس‌دی لیکوییدیتی (LUSD)، یورو کوین (EUROC) و StraitsX دلار سنگاپور (XSGD) شامل این کارمزد می‌شوند. کمی پس از انتشار این خبر، یکی از سخنگویان صرافی یونی سوآپ در مصاحبه با کوین تلگراف اظهار داشت که «هر دو توکن ورودی و خروجی باید در لیست باشند تا هزینه اعمال شود.»

هزینه‌های رابط از مقدار توکن خروجی کسر خواهد شد. علاوه بر این، کارمزد سوآپ بین جفت‌های معاملاتی اتریوم و رپد اتریوم و همچنین مبادلات بین استیبل کوین دریافت نمی‌شود.

آدامز با اشاره به پیشرفت‌های جدید در اکوسیستم یونی سوآپ نوشت: «این هزینه رابط یکی از پایین‌ترین هزینه‌ها در صنعت است و به ما امکان می‌دهد به تحقیق، توسعه، ساخت، ارسال، بهبود و گسترش کریپتو و دیفای ادامه دهیم،» و به موفقیت‌های چشم‌گیر در ارائه کیف پول iOS، کیف پول اندروید، UniswapX، و همچنین پیشرفت‌های عمده در برنامه وب، Permit2، پایگاه کد پیش‌نویس Uniswap v4 و موارد دیگر اشاره کرد.

صرافی یونی سوآپ یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های غیرمتمرکز در این صنعت است. بر اساس داده‌های دیفای لاما، DEX در حال حاضر دارای ۳ میلیارد دلار ارزش کل قفل شده است که بیش از ۲۷۱ میلیون دلار درآمد سالانه هزینه پروتکل ایجاد می‌کند. ۱۲ میلیون دلار در خزانه خود دارد و از زمان تأسیس خود در سال ۲۰۱۸ تاکنون ۱۷۶ میلیون دلار از سرمایه‌گذاران جذب کرده است.

سایت کوین تلگراف پیش از این در ۲۷ سپتامبر گزارش داده بود که بنیاد Uniswap، توسعه‌دهنده DEX، هدف ۶۲ میلیون دلاری را به‌عنوان بودجه اضافی برای زیرساخت و کمک‌های مالی اکوسیستم در نظر گرفته است. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا