اخبار بلاک‌چین

بنیانگذار کاردانو از پروژه‌های این شبکه دفاع می‌کند

پاسخ بنیانگذار کاردانو به انتقاد کاربران درباره پروژه‌های این شبکه

 

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، اخیراً در X برای دفاع از خود در برابر اتهامات مربوط به رها کردن پروژه‌های این شبکه صحبت کرده است.

اخیراً یک بحث در رسانه‌های اجتماعی پیرامون چارلز هاسکینسون، بنیانگذار بلاکچین کاردانو و اتهامات مربوط به کنار گذاشتن پروژه‌ها و وعده‌های این شبکه مطرح شده است.

در پاسخ به یک سری اتهامات توسط کاربر پلتفرم X به نام Fabian، هاسکینسون شروع به دفاع از پیشرفت و حاکمیت کاردانو کرد. 

پاسخ هاسکینسون در واکنش به انتقادات

هاسکینسون در پاسخ به ادعاهای فابیان با حقایقی از خود دفاع کرد. وی اظهار داشت که پروژه اتیوپی علیرغم چالش‌های ناشی از جنگ و تغییرات متعدد در مدیریت آموزشی همچنان در حال توسعه فعال است. علاوه بر این، وی وضعیت IELE را به عنوان یک پروژه تحقیقاتی روشن کرد و به چرایی عدم پیگیری آن به عنوان «ادغام لایه یک» اشاره کرد. هاسکینسون همچنین تاکید کرد که مبدل ERC20 واقعاً روی پروژه‌هایی مانند SingularityNet به کارگرفته شده و مورد استفاده قرار گرفته است. با این حال، استفاده از آن بیشتر به نفع سایر ابتکارات مانند Milkomeda منسوخ شد.

علاوه بر این، هاسکینسون به شدت کنترل کامل IOG بر کاردانو را رد کرد و توضیح داد که IOG، Emurgo و بنیاد کاردانو (CF) همگی بخش‌های اصلی پیدایش این شبکه به حساب می‌آیند. او به پروپوزال CIP 1694 اشاره کرد که ادعا می‌کند کنترل IOG بی‌دلیل است. در نهایت، به نظر می‌رسید که هاسکینسون انگیزه پشت اتهامات فابیان را زیر سوال می‌برد. واکنش جامعه کریپتو

جامعه کریپتو واکنش‌های متفاوتی به این تبادل عمومی داشت. برخی از کاربران اینگونه اظهار نظر کردند که هاسکینسون باید منتقدان را مسکوت کند و بیان کردند که شفاف‌سازی‌های مداوم می‌تواند از نظر ذهنی خسته‌کننده باشد، چرا که ممکن است انگیزه مخالفان درگیر صرفا تقویت احساسات منفی باشد. با این حال، به نظر می‌رسد یک اجماع کلی وجود دارد که فضای گفت‌وگو در این باره باید همچنان باز بماند. برخی از کاربران از لحن هاسکینسون انتقاد کردند و استدلال کردند که شاید نام بردن از افراد موثرترین راه برای رفع نگرانی‌ها نباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا