اخبار بین المللاخبار صرافی ها

آغاز ارائه خدمات معاملات کریپتو توسط بانک اتریشی Raiffeisen در ژانویه

این بانک خدمات کریپتو خود به مشتریان را در وین با مشارکت Bitpanda آغاز خواهد کرد.

 

بانک بین‌المللی Raiffeisen اتریش تا پایان ژانویه ۲۰۲۴ خدمات معاملات ارزهای دیجیتال را برای مشتریان خرد عرضه خواهد کرد. 

این سرویس در ابتدا به مشتریان در وین، جایی که دفتر مرکزی این بانک ۹۷ ساله در آن قرار دارد، ارائه خواهد شد و با همکاری صرافی ارزهای دیجیتال Bitpanda ارائه خواهد شد. بانک Raiffeisen و صرافی Bitpanda در اوایل سال جاری یک تعهدنامه در خصوص با یکدیگر امضا کرده‌اند. 

کرت چادا، رئیس نوآوری بانک Raiffeisen در مصاحبه‌ای گفت: «ما [این خدمات را] در وین که حدود یک چهارم جمعیت اتریش در آن زندگی می‌کنند، شروع می‌کنیم. مشتریان می‌توانند از دستگاه تلفن همراه خود برای ورود به صرافی Bitpanda از طریق برنامه Raiffeisen استفاده کند. این تجربه‌ای آشنا برای آنها خواهد بود، بنابراین تأیید معاملات کریپتو دقیقاً مانند انتقال بانکی از حساب به حساب عمل می‌کند، با همان نوع امنیتی که مشتریان به آن عادت کرده‌اند.» 

حرکت این بانک که حدود ۲۱۵ میلیارد دلار دارایی و ۱۷/۸ میلیارد مشتری در سراسر اتحادیه اروپا و اروپای شرقی دارد، نشانه دیگری از افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال کریپتو است، به ویژه در حوزه‌هایی که شفافیت در مورد قوانین کریپتو در حال شکل‌گیری است. 

چادا گفت که این سرویس برای مشتریانی است که با تکنولوژی دیجیتال راحت هستند، اما گاهی فقط می‌خواهند سرمایه‌گذاری کوچکی انجام دهند، برخلاف خدمات پیشنهادی بانک‌های دیگر، که هدف آنها افراد ثروتمند با میلیون‌ها سرمایه‌گذاری است. 

صرافی Bitpanda که در سال ۲۰۱۴ در وین تأسیس شد، تحت نظارت FMA در اتریش و BaFin در آلمان است و شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا خدمات تجاری، سرمایه‌گذاری و نگهداری از دارایی را برای سهام، ETFها، ارزهای دیجیتال، فلزات گرانبها و کالاها ارائه دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا