اخبار بین الملل

مشارکت Ledger و MoonPay برای گسترش کامیونیتی در دنیای کریپتو

همکاری شرکت پرداخت رمزارز Ledger با MoonPay برای گسترش کامیونیتی رمزارزی

 

مشارکت در دنیای کریپتو برای رشد و دستیابی به جوامع گسترده‌تر بسیار مهم است. امروزه، ما شاهد روش‌های جدیدی از مشارکت در دنیای ارزهای دیجیتال هستیم. این توسعه و مشارکت شامل Ledger و MoonPay می‌شود.

Ledger، یک شرکت پرداخت رمزارزی، اکنون به کاربران Ledger Live دسترسی فوری به خرید ارزهای دیجیتال را از طریق آخرین همکاری خود با MoonPay ارائه خواهد کرد.

با توجه به جزئیات به اشتراک گذاشته شده در یک بیانیه مطبوعاتی در روز دوشنبه، این توسعه بخشی از یک همکاری گسترده با سازنده کیف پول سخت‌افزاری MoonPay است.

MoonPay اعلام کرد که این پلتفرم به شریکی با قابلیت Ledger تبدیل خواهد شد که خرید فوری ارزهای دیجیتال را تسهیل می‌کند. این مشارکت همچنین MoonPay Swap و MoonPay Sell را به Ledger Live می‌آورد که امکان انتقال ارزهای دیجیتال به فیات و همچنین تجارت و فروش کریپتو را فراهم می‌کند.

ارزهای دیجیتال موجود برای معامله و انجام تراکنش‌ها شامل ارزهای دیجیتال پیشرو مانند بیتکوین (BTC)، اتریوم (ETH) و سولانا (SOL) است.

از دیگر نقاط عطف این دو شرکت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توان به راه‌اندازی نانو ایکس ویژه برای MoonPay اشاره کرد. نسخه محدود “Ledger x MoonPay” Nano X شامل کوپن‌های رمزنگاری و اشتراک Ledger Recover خواهد بود.

ایوان سوتو رایت، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل MoonPay اظهار داشت: «گسترش همکاری ما با Ledger به افراد بیشتری اجازه می‌دهد از راه‌حل‌های بی‌نظیر Web3 MoonPay بهره ببرند و از پیشنهادات امنیتی Ledger بهره ببرند و تجربه فعالیت و تعامل با دنیای کریپتو را برای کاربران فعلی و آینده افزایش دهند.

Ledger و MoonPay برای اولین بار در سال ۲۰۲۱ با راه‌اندازی ویژگی خرید کریپتو Ledger Live با پشتیبانی از MoonPay به سرفصل اخبار تبدیل شدند. اکنون، ابتکارات جدید آنها گسترش مشارکت اولیه این دو پرژه را نشان می‌دهد.

در ماه دسامبر، لجر به دلیل یک حادثه هک در صدر اخبار بود. پس از هک، پائولو آردوینو، مدیرعامل Tether بیانیه‌ای ارائه داد و بر اقدامات انجام شده توسط Tether برای مسدود کردن آدرس مرتبط برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های رمزارزی تأکید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا