خبر فوری

آیا فروپاشی Terra برای استیبل کوین USDe تکرار می‌شود؟

آندره کرونژ: روند تولید استیبل‌کوین USDe توسط شرکت Ethena Labs نگران‌کننده است.

 

آندره کرونژ، چهره مشهور امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) نسبت به استیبل کوین USDe شرکت Ethena Labs ابراز نگرانی کرد. او در مورد خطرات احتمالی مرتبط با ساختار پشت پرده استیبل کوین USDe نگران است و به شباهت‌های این موقعیت با شرایط قبل از فروپاشی استیبل کوین Terra اشاره کرد. 

کرونژ در مورد مسائل مربوط به نرخ‌های تامین سرمایه در قراردادهای آتی دائمی را صحبت کرد و نسبت به احتمال منفی شدن منابع مالی هشدار داد. او معتقد است که عدم پرداخت سرمایه منجر به لیکویید شدن می‌شود و این لیکویید شدن به ایجاد دارایی بدون پشتوانه کمک می‌کند.

تدابیر کاهش ریسک و بازدهی بالا استیبل کوین USDe

استیبل کوین USDe شرکت Ethena Labs با راه‌اندازی شبکه اصلی عمومی خود در ۱۹ فوریه توجه زیادی را به خود جلب کرد و بازدهی ۲۷/۶ درصد سالانه داشت. این سود به طور قابل توجهی از بازده ۲۰ درصدی ترا یواس‌دی (UST) در پروتکل Anchor فراتر رفت. 

در پاسخ به نگرانی‌ها، گای یانگ، موسس شرکت Ethena Labs، بر افزایش شک و تردید در این صنعت تاکید کرد و نگرانی‌ها را به پیامدهای فروپاشی استیبل کوین Terra نسبت داد. یانگ با رفع نگرانی‌های مربوط به نرخ منفی بودجه، اطمینان داد که شرکت Ethena Labs از اقدامات مختلفی مانند صندوق بیمه اضطراری و استراتژی‌های آربیتراژ برای کاهش خطرات استفاده می‌کند. 

او در رابطه با بازده استیبل کوین USDe توضیحاتی ارائه داد و گفت که این بازده از طریق بازده سهام و کوتاه کردن قراردادهای آتی دائمی اتر ایجاد می‌شود. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا