اخبار NFTاخبار بلاک‌چیناخبار تکنولوژی

شرکت‌های Ubisoft و Immutable بلاکچین و گیمینگ را توسعه می‌دهند

پروژه بلاکچین و گیمینگ با هدف مالکیت دیجیتال

 

شرکت‌های گیمینگ و بازی‌های کامپیوتری Ubisoft و Immutable در حال توسعه یک پروژه جدید در زمینه بلاکچین و گیمینگ هستند که هدف از آن ارائه «مالکیت دیجیتال» به کاربران و گیمرها است. 

شرکت Ubisoft، سازنده بازی‌های محبوبی مانند Assassin’s Creed و Rainbow Six Siege، اقدامات خود در زمینه بلاکچین و گیمینگ یا بازی‌های مبتنی بر بلاکچین را گسترش می‌دهد. این شرکت این بار می‌خواهد با همکاری شرکت Immutable به کاربران خود تجربه «گیمینگ در وب3» را ارائه دهد. 

شرکت Immutable، سازنده بلاکچین لایه 2 Immutable X است که برخی از بازی‌های معروف مانند Gods Unchained و Guild of Guardians از بلاکچین آن برای ارائه NFT در بازی‌های خود استفاده می‌کنند. 

نیکولاس پوارد، نایب رئیس ابداعات استراتژیک شرکت Ubisoft، در یک بیانیه گفته که باور دارد Immutable به سازندگان بازی‌های کامپیوتری فرصت‌هایی برای ترکیب و یکپارچه‌سازی کریپتو و بلاکچین با بازی‌ها را می‌دهد. 

جیمز فرگسون، مدیر عامل Immutable، نیز در یک اعلامیه گفت که این دو شرکت با همکاری یکدیگر موفق به ارائه خدمات مالکیت دیجیتال به کاربران خواهند شد. 

البته این اطلاعیه جزئیات زیادی در مورد آنچه دقیقاً قرار است ساخته شود ارائه نمی‌دهد. این پروژه می‌تواند یک بازی مبتنی بر بلاکچین جدید، ایجاد تغییرات در یکی از بازی‌های کنونی شرکت یوبی‌سافت، یا یک پروژه نوآورانه برای کاربران باشد که با بازی کردن بتوانند NFT دریافت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا