اخبار متاورساخبار وب 3

معرفی ۳ بازی Web3 پرطرفدار با ویژگی‌های جدید

کرید، ایلوویوم و وایلدر ورلد با ویژگی‌های جدید برای گیمرها و طرفداران ارزهای دیجیتال

 

خبرهای جدید از تجدید حیات بازی‌های Web3 به گوش می‌رسد که توانسته‌اند علاقمندان به ارزهای دیجیتال و گیمرها را به خود جلب کنند. 

تجدید حیات بازی‌های Web3

در این خبر بازی‌های قدیمی و پرطرفدار Web3 را معرفی می‌کنیم که جان دوباره‌ای گرفته‌اند.

کرید (Creed): اکوسیستم کرید که به خاطر بازی‌های باکیفیتش شناخته شده است، به دلیل پیچیدگی و پتانسیل رشدش مورد تحسین قرار گرفت. با اشاره به طراحی اکوسیستم، تیم قوی، حامیان و شرکای آن و پتانسیل رهبری Creed World، آینده روشنی پیش روی این بازی Web3 است. چند مورد از بخش‌های جذاب بازی عبارتند از: «Kingdom Under Fire: The Rise» و «Fortress 4» که گیم پلی جذابی دارد و تجربه هیجان‌انگیزی از بازی به کاربران ارائه می‌دهد.

ایلوویوم (Illuvium): یک بازی ماجراجویی جهان باز با موجوداتی شبیه به خدا به نام “Uvials” است. این بازی جهان‌های سه‌بعدی گسترده، حالت‌های گیم پلی متنوع و تصاویری خیره کننده ارائه می‌دهد که توسط Unreal Engine 4 طراحی شده‌اند. از طرفی، ادغام NFT با تجربه بازی، بازیکنان را قادر می‌سازد تا آیتم‌های کالکشن‌های خود را معامله کنند.

وایلدر ورد (Wilder World): این بازی یک بازی ماجراجویی در فضای متاورس است که در شهر Wami اتفاق می‌افتد. این بازی با محوریت هوش مصنوعی کار می‌کند و توکن اصلی آن توکن WILD است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا