اخبار NFTاخبار آلت کوین ها

پروژه وال استریت میمز (WSM) پادشاه بعدی میم کوین‌ها

معرفی پروژه وال استریت میمز (WSM) با هدف ایجاد نظم در سیستم مالی

 

در حالی که COCKFIGHTS ممکن است عاقلانه‌ترین انتخاب برای سرمایه‌گذاری نباشد، پروژه وال استریت میمز (WSM) به عنوان یک پروژه رمزارز جدید به دلایل درستی توجه همه را به خود جلب کرده است و گفته می‌شود که می‌تواند پادشاه بعدی میم کوین‌ها باشد.

پروژه Wall Street Memes، توکن ارائه شده در رویداد GameStop بود که در سال ۲۰۲۱ رقم خورد.

طی این رویداد، سرمایه‌گذاران خرد متحد شدند و پا به پای شرکت‌های سرمایه‌گذاری در این پروژه سهیم شدند. پروژه وال استریت میمز توسط توسعه‌دهندگان به عنوان پیروزی اینترنت بر سرمایه‌داری افسارگسیخته تلقی می‌شود. این بدان معناست که پروژه وال استریت میمز بیشتر یک نظم مالی جدید است تا ترکیبی از پروژه‌های دوج کوین. پلتفرم نوآورانه آن دارای الگوهای نامحدود مالی از هر پروژه میم، از جمله پپه و ووجک و چند مورد دیگر است.

پروژه وال استریت میمز تأثیر زیادی بر سرمایه‌گذاران اولیه بازار گذاشته است. این پروژه در حال حاضر توجه بیش از یک میلیون نفر از اعضای جامعه را به خود جلب کرده است که رئیس تسلا ایلان ماسک یکی از آنهاست.

این پروژه همچنین از ۴۰ میلیون بازدید فراتر رفته و مجموعه‌های NFT بیت کوین اردینالز خود را با نام وال استریت بولز راه‌اندازی کرده است.

اصول بنیادی قوی این پروژه باعث شده است که بسیاری از کارشناسان رمزارز آن را به عنوان پادشاه میم کوین بعدی ببینند و بسیاری معتقدند که می‌تواند در کمترین زمان به فهرست صرافی‌های درجه یک راه پیدا کند.

این پروژه توسط توکن $WSM قدرت گرفته است که در حال حاضر در مرحله پیش‌فروش قرار دارد. پیش‌فروش WSM موفقیت قابل توجهی کسب کرده، چرا که این توکن قبلاً بیش از ۱۶/۹ میلیون دلار از سرمایه‌گذاران مشتاق جمع‌آوری کرده است. این مبلغ بیشتر از آن چیزی است که در جریان عرضه اولیه سکه (ICO) بلاکچین اتریوم در ژوئیه ۲۰۱۵ جمع‌آوری شد. این موضوع نشان می‌دهد که پروژه وال استریت میمز می‌تواند در هفته‌های آتی بر چشم‌انداز ارزهای دیجیتالی تأثیر بگذارد.

در زمان انتشار این خبر، سرمایه‌گذاران اولیه می‌توانند $WSM را به ارزش ۰/۰۳۲۲ دلار قبل از افزایش قیمت بعدی طی چهار روز خریدار کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا