اخبار بیت کوین

آیا امیدی به ETF بیتکوین گری اسکیل هست؟

اصلاح بازار پس از خروجی بیش از حد از ETF بیتکوین گری اسکیل

 

بازار ارزهای دیجیتالی اخیراً به دلیل جریان خروجی خالص در کانال ETF بیتکوین، ضررهای قابل توجهی را تجربه کرده است. با این حال، داده‌های اخیر نشان می‌دهد که این روند کاهش یافته و قیمت بیتکوین به ۷۰ هزار دلار بازگشته که خوش‌بینی را برای روند صعودی تقویت می‌کند.

جریان خروجی صندوق ETF بیتکوین

لازم به ذکر است، جریان خروجی خالص از صندوق ETF اسپات بیتکوین گری اسکیل به پایین‌ترین سطح خود یعنی ۱۷ میلیون دلار رسید که در مقایسه با خروجی‌های قبلی بیش از ۴۵۰ میلیون دلار بود.

علیرغم مجموع خروجی خالص ۱۵ میلیارد دلاری از صندوق GBTC گری اسکیل در سه ماه گذشته، کل جریان خالص ورودی به تمام صندوق‌های اسپات ETF بیتکوین بیش از ۱۲ میلیارد دلار است که نگرانی‌ها را کاهش می‌دهد.

تغییر وجوه از صندوق GBTC گری اسکیل به ETF با کارمزد کمتری است، به طوری که ETF اسپات بیتکوین بلک راک به تنهایی بیش از ۱۷ میلیارد دلار بیتکوین دارد. تحلیلگران تضعیف جریان خروجی از صندوق GBTC گری اسکیل را به عنوان یک سیگنال صعودی برای ارزهای دیگر می‌دانند و تاکید می‌کنند که سرمایه‌گذارانی که شش ماه پیش با قیمت منفی خرید کرده‌اند، اکنون سود قابل توجهی به دست می‌آورند. 

آیا بازار رمزارزها دوباره جان می‌گیرد؟

مدیر عامل شرکت گری اسکیل، Michael Sonneshein معتقد است که رکود در ارزهای دیجیتال به پایان خود نزدیک شده است. او این ادعای خود را با اشاره به تعادل در جریان خروجی و فروش سریع به خاطر تسویه حساب‌ها و تراکنش‌های سوآپ ناشی از ورشکستگی مانند صرافی FTX بیان کرد. اظهارات Michael Sonneshein به دلیل آگاهی دقیق او از موقعیت شرکت‌های ورشکسته و دارندگان عمده GBTC، اهمیت زیادی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا