اخباراخبار آلت کوین هااخبار استخراجاخبار بیت کوین

تحلیل قیمت کاردانو (ADA): افزایش ۷ درصدی قیمت کاردانو

بنیانگذار کریپتو کپیتال می‌گوید خریدارهای بازار برنامه‌هایی در سر دارند.

 

روز چهارشنبه کاردانو (ADA) بیش از ۷ درصد جهش کرد و در بین ارزهای دیجیتال اصلی پیشتاز شد. در زمان نگارش این خبر تحلیلی، کاردانو (ADA) در حدود ۷/۰۶ درصد در طول ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافت و به ۰/۴۰ دلار رسید. 

در ساعات اولیه روز چهارشنبه، بیت کوین به قیمت ۲۹ هزار دلار افزایش یافت. این اتفاق در پی پیش‌بینی تزریق پول طی هفته‌های آینده در پاسخ به سیگنال‌های ورشکستگی یک بانک دیگر در ایالات متحده رخ داد. افزایش غیرمنتظره قیمت بیت کوین، بقیه بازار را نیز در جهت مثبت تحت تأثیر قرار داد.

به گفته دن گامباردلو، بنیانگذار Crypto Capital Venture، به نظر می‌رسد که خریدارهای بیت کوین و کاردانو نقشه‌ای در سر داشته باشند. در ادامه، گامباردلو چارت‌های قیمت بیت کوین و کاردانو را منتشر کرد. بارزترین نقطه در چارت عبور مثبت میانگین متحرک در هر دو نمودار است که می‌تواند صعودی تلقی شود.

خریداران بیت کوین و کاردانو برنامه‌هایی در سر دارند

بر اساس چارت قیمت روزانه این رمزارز، کاردانو (ADA) یک الگوی سر و شانه را تأیید کرد، که به افزایش آن به قیمت ۰/۴۶۲ دلار در ۱۵ آوریل کمک کرد. کمی پس از رسیدن به این سطح قیمت، قیمت کاردانو شروع به کاهش کرد چرا که به سود رسیده بود. 

کاردانو (ADA) در اندیکاتور میانگین متحرک ۵۰ روی چارت روزانه در ۰/۳۷۶ دلار در ۲۴ آوریل به حمایت عمده رسید، جایی که خریداران در افت شدید قیمت خرید انجام دادند. در صورت تداوم رشد فعلی، خرید کاردانو (ADA) ممکن است در دومین روز متوالی از زمان ثبت پرایس اکشن مثبت خود بسته شود. 

چارت کندل روزانه بیت کوین - منبع: TradingView
چارت کندل روزانه بیت کوین – منبع: TradingView
چارت کندل روزانه کاردانو - منبع: TradingView
چارت کندل روزانه کاردانو – منبع: TradingView

کاردانو (ADA)؛ پیشرو در مدیریت هزینه‌های پایداری 

بر اساس اطلاعات تیم توسعه Input Output Global یا (IOG)، کاردانو به خاطر وجود پروتکل اجماع خود، Ouroboros، به‌عنوان بلاک چین سبز در مدیریت هزینه‌های پایداری پیشرو است. این مکانیسم اجماع اثبات سهام (POS) بر بهره‌وری انرژی بدون به خطر انداختن امنیت شبکه تأکید می‌کند. این امر نشان می‌دهد که مکانیسم اجماع اثبات سهام کاردانو ۴۷ هزار برابر کمتر از مکانیزم اثبات کار مورد استفاده بیت کوین انرژی مصرف می‌کند. مصرف انرژی سالانه بیت کوین ۱۳۱ تراوات ساعت است، در حالی که مصرف انرژی کاردانو ۰/۰۰۲۷۸ تراوات ساعت است. 

استخراج بیت کوین به سخت‌افزار قدرتمند، گران‌قیمت و انرژی‌بر نیاز دارد. در مقایسه، استخراج کاردانو فقط به قدرت پردازش Raspberry Pi نیاز دارد که یک کامپیوتر ارزان‌قیمت تک‌برد با نیاز به انرژی پایین است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا