اخبار آلت کوین هااخبار بیت کوین

برنده رقابت بیتکوین و آلتکوین ها کدام است؟

مدیر شرکت Pantera آلتکوین ها را برنده بازار کنونی کریپتو می‌داند.

 

جیانگ مدیر شرکت Pantera Capital پیش‌بینی کرده است که آلتکوین ها در چرخه فعلی بازار کریپتو عملکرد قابل توجهی نسبت به بیتکوین داشته باشند. او بر جذابیت فزاینده این دارایی‌های رمزارزی جایگزین تأکید دارد. جیانگ چشم‌انداز وسیع سرمایه‌گذاری در حوزه کریپتو را بسیار وسیع می‌بیند و به وجود ۴۰۰ توکن با ارزش بازار بیش از ۱۰۰ میلیون دلار اشاره می‌کند.

جیانگ بر رویکرد سرمایه‌گذاری بلندمدت Pantera تاکید می‌کند و توکن‌های رمزارز را به عنوان روشی انقلابی برای تشکیل سرمایه در نظر می‌گیرد. در Pantera، استراتژی اصلی حول محور شناسایی توکن‌ها با پروتکل‌هایی است که تناسب واقعی محصول با بازار، یک تیم مدیریت قوی و یک مدل تجاری منسجم را نشان می‌دهند. جیانگ بر ماهیت دگرگون‌کننده توکن‌ها در قلمرو سرمایه‌داری تاکید می‌کند و آنها را جنبه‌ای اساسی از فلسفه سرمایه‌گذاری شرکت می‌بیند.

جیانگ می‌گوید:

«ما در Pantera همه سرمایه‌گذاران بلندمدت هستیم  و معتقدیم که توکن‌ها شکل جدیدی از سرمایه‌گذاری هستند. بسیاری از کسب و کارها هرگز به سهام صعودی در بورس اوراق بهادار نیویورک دست پیدا نمی‌کنند. به همین دلیل، استراتژی ما برای کسانی که در بازار سهام سنتی یا صندوق‌های تامین سرمایه کار می‌کنند بسیار آشنا به نظر می‌رسد. در واقع هسته اصلی استراتژی ما یافتن توکن‌هایی است که پروتکل‌هایی دارند که پشت آن پروتکل‌ها یک تیم مدیریتی قوی و یک مدل کسب و کار منطقی وجود دارد.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا