اخبار بیت کویناخبار تحلیلی

بیت کوین ۶۰ هزار دلاری در راه است

یک تحلیلگر معتقد است بیت کوین دوباره به سطح ۶۰ هزار دلار می‌رسد

 

در بحبوحه رشد بیت کوین و ادامه روند صعودی، یک تحلیلگر رده بالا نشان داده است که بیت کوین می‌تواند به بالاترین رکورد خود یعنی رقم ۶۰ هزار دلار بازگردد. این احساس صعودی پس از بررسی کامل عملکرد قیمت بیت کوین، مجموع ارز فیزیکی و سپرده‌های بانکی شکل گرفت.

درک موضوع مربوط به M1 بسیار مهم است. کارگزاری M1 یک مجموع پولی است که شامل ارز فیزیکی و کوین، سپرده‌های تقاضا، چک‌های مسافرتی، انواع سپرده‌ها و حساب‌های سفارش برداشت قابل معامله (NOW) است. M1 معیاری از عرضه پول است و شامل ارز و دارایی‌هایی است که می‌توانند به سرعت به پول نقد تبدیل شوند.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید بیت کوین از سال ۲۰۱۸ در نوسان بوده است.

  • سال ۲۰۱۸ در سطح ۶هزار دلار
  • سال ۲۰۱۹ در سطح ۶ هزار دلار
  • سال ۲۰۲۱ در سطح ۳۰ هزار دلار
  • سال ۲۰۲۲ در سطح ۳۰ هزار دلار

 اما در حقیقت همه آنها در یک سطح هستند.

قیمت بیت کوین ظاهراً از سال ۲۰۱۸ در یک محدوده بوده است، به طوری که سطوح بحرانی در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ در سطح ۶ هزار دلار بوده، و در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ روی قیمت ۳۰ هزار دلار ظاهر شده است.

ممکن است این قیمت‌ها در نگاه اول متفاوت به نظر برسند، اما زمانی که آنها را بر اساس عرضه پول در سیستم M1 درنظر بگیریم اساساً در یک سطح هستند. این تعدیل تصویر دقیق‌تری از ارزش واقعی بیت کوین در طول زمان ارائه می‌دهد.

طی چهار سال گذشته، عرضه M1 به دلیل عوامل مختلفی مانند برنامه‌های دولت و اقدامات بانک مرکزی رشد قابل توجهی داشته. زمانی که قیمت بیت کوین را با افزایش عرضه پول تنظیم می‌کنیم، سطوح قیمت نسبی می‌شوند. بر این اساس سطح ۶ هزار دلار در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ معادل ۳۰ هزار دلار در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ است.

خبر هیجان‌انگیز این است که علیرغم کاهش عرضه پول M1 به مدت یک سال، به نظر می‌رسد بیت کوین در حال بازیابی این سطح تعدیل شده است. این موضوع نشان می‌دهد که بیت کوین در شرایط واقعی در حال تقویت است و می‌تواند زمینه را برای یک روند صعودی دیگر فراهم کند. 

اگر ارزش بیت کوین در برابر عرضه M1 به رشد خود ادامه دهد، قیمت ۶۰ هزار دلار ممکن است دوباره در معرض دید قرار بگیرد. این با نظرات چندین تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتالی نیر مطابقت دارد که معتقدند بیت کوین پایه قوی دارد و باید انتظار یک بازگشت قوی را از بیت کوین داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا