اخبار آلت کوین ها

آیا آزادسازی توکن آربیتروم روی روند قیمت تاثیر می‌گذارد؟

آزادسازی ۱/۱۱ توکن آربیتروم و تاثیر آن روی مارکت کریپتو

 

آلتکوین بزرگ و محبوب آربیتروم (ARB) در هفته جاری مهم بازار کریپتو، برای یک رویداد مهم آزادسازی توکن آماده می‌شود و این آزادسازی به شدت روی قیمت‌ها تاثیر می‌گذارد. آزاد سازی توکن روز شنبه ۱۶ مارس اتفاق می‌افتد و تقریباً ۲/۱ میلیارد دلار عرضه در گردش آربیتروم را تشکیل می‌دهد. 

لازم به ذکر است که ۱/۱۱ میلیارد توکن آربیتروم وارد گردش خواهد شد که ۶۷۵ میلیون (۱/۴۴ میلیارد دلار) بین اعضای تیم و مشاوران و ۹۳۷ میلیون دلار باقیمانده بین سرمایه‌گذاران توزیع می‌شود.

چارت تخصیص توکن آربیتروم (ARB)
چارت تخصیص توکن آربیتروم (ARB) – منبع: coin-turk

به نظر می‌رسد این آزادسازی توکن نوسانات قیمت زیادی را ایجاد کند و پیش‌بینی می‌شود که عرضه در گردش توکن آربیتروم به شدت بالا برود و تا پایان سال ۲۰۲۴ به رقم ۳/۷ میلیارد دلار برسد. 

این سه برابر شدن قیمت سوالات زیادی را در ذهن جامعه آربیتروم ایجاد کرده و آنها دوست دارند بدانند که آیا آربیتروم این توانایی را دارد که از مرز ۷ میلیارد دلار نیز فراتر رود یا خیر. در این مسیر همه چیز به توانایی تیم آربیتروم بستگی دارد، چرا که باید بتواند هنگام عرضه این توکن تقاضا را نیز بالا ببرد.

روند قیمت آربیتروم
روند قیمت آربیتروم – منبع: tradingview

طبق آخرین گزارش‌ها، آربیتروم در حال حاضر با قیمت ۲/۰۷ دلار معامله می‌شود و خود را برای رسیدن به رکورد قیمت تاریخی آماده می‌کند. این آلتکوین علی‌رغم چالش‌هایی که بالای ۲/۱۵ دلار هستند، می‌تواند سطح خود را بالای ۲ دلار نگه دارد. 

البته نباید نقاط منفی و تاثیر افزایش تورم روی قیمت آربیتروم را نیز نادیده گرفت. آربیتروم در صورت ملایم شدن احساسات عمومی بازار می‌تواند شاهد واگرایی منفی نیز باشد و با عقب‌نشینی احتمالی، تا ۱/۵۳ دلار، ۱/۰۶ دلار و حتی ۱/۷۳ دلار برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا