اخبار آلت کوین هااخبار تحلیلی

افزایش قیمت ۱۱۵ درصدی ارز دیجیتال اولنچ (AVAX) در دسامبر

آیا اولنچ ۵۰ دلاری امکان‌پذیر است؟

 

قیمت ارز دیجیتال اولنچ (AVAX) در ماه دسامبر بیش از دو برابر شده است و امروز به بالاترین سطح سالانه خود رسیده است. توکن AVAX به سطح ۵۰ دلار نزدیک می‌شود که از ماه می ۲۰۲۲ به آن نرسیده است. آیا می‌تواند تا آخر سال از ۵۰ دلار عبور کند؟

ارز دیجیتال اولنچ به سقف سالانه دیگری می‌رسد

قیمت ارز دیجیتال اولنچ از اکتبر، زمانی که در پایین‌ترین سطح خود در ۸/۶۵ دلار معامله می‌شد، به سرعت افزایش یافته است. در ۶۳ روز، قیمت اولنچ ۴۲۵ درصد افزایش یافت و امروز با بالاترین قیمت سالانه ۴۶/۴۰ دلار به اوج خود رسید.

توکن AVAX از یک خط روند مقاومتی نزولی ۷۵۰ روزه در طول صعود خارج شد، که از زمان بالاترین قیمت آن وجود داشته است. این امر سرعت افزایش قیمت را بیشتر کرد. از اکتبر، نمودار AVAX هشت کندل هفتگی صعودی را در ۹ هفته ایجاد کرده است.

چارت هفتگی جفت ارز AVAX/USD
چارت هفتگی جفت ارز AVAX/USD – منبع: Tradingview

RSI یک شاخص حرکتی است که معامله‌گران برای ارزیابی اینکه آیا یک دارایی بیش از حد خرید شده است یا بیش از حد فروش رفته است و اینکه آیا در حال حاضر یک دارایی را باید بخرند یا بفروشند استفاده می‌کنند.

ارقام بالای ۵۰ و روند صعودی نشان می‌دهد که خریداران همچنان پیشتاز بازار هستند، در حالی که ارقام زیر ۵۰ برعکس را نشان می‌دهد. RSI هفتگی اولنچ در حال افزایش است و بالای ۵۰ است که هر دو نشانه روند صعودی است.

تحلیلگران درباره قیمت ارز دیجیتال اولنچ چه می‌گویند؟

معامله‌گران و تحلیلگران ارزهای دیجیتال در X دیدگاه صعودی نسبت به روند آینده اولنچ دارند. تحلیلگری به نام Bluntz Capital عکس یک موج صعودی در توییتر منتشر کرد که نشان می‌دهد قیمت AVAX موج پنجم و نهایی را نزدیک به ۵۵ دلار تکمیل می‌کند.

چارت چهارساعته AVAX
چارت چهارساعته AVAX – منبع: X

Flash نیز دیدگاه صعودی دارد و قیمت هدف آن ۶۵ دلار است. چشم‌انداز خوش‌بینانه او به دلیل خروج از یک الگوی بلندمدت و حرکت بالای یک ناحیه مقاومت افقی است.

آیا ۵۰ دلار قیمت بعدی اولنچ است؟

تحلیل تکنیکال بازه زمانی روزانه اولنچ چشم انداز صعودی را نشان می‌دهد. تحلیلگران تکنیکال از نظریه موج الیوت برای تعیین جهت روند با مطالعه الگوهای قیمت درازمدت و روانشناسی سرمایه‌گذاران استفاده می‌کنند.

محتمل ترین تحلیل نشان می‌دهد که AVAX در پنجمین و آخرین موج حرکت صعودی است که از سپتامبر آغاز شده است. موج پنجم گسترش یافته است و بیش از ۰/۶۱۸ برابر مجموع طول موج‌های یک و سه است.

اگر ارز دیجیتال اولنچ به افزایش قیمت خود ادامه دهد، هدف بعدی ۵۹ دلار خواهد بود، که طول موج پنج را تبدیل به مجموع اندازه امواج یک و سه می‌کند. این باعث افزایش ۲۸ درصدی خواهد بود. قیمت AVAX در صورتی که نرخ صعودی خود را حفظ کند می‌تواند در ماه دسامبر به هدف خود برسد.

چارت RSI روزانه نیز از این امکان پشتیبانی می‌کند زیرا این اندیکاتور از خط روند واگرایی نزولی خود (سبز) خارج شده و در حال افزایش است.

چارت روزانه AVAX/USD
چارت روزانه AVAX/USD – منبع: Tradingview

علی‌رغم این پیش‌بینی صعودی قیمت ارز دیجیتال اولنچ، بسته شدن روزانه به زیر ۴۴ دلار به معنای این است که سقف آن شکل بسته. اگر این اتفاق بیفتد، قیمت AVAX می‌تواند تا ۵۰ درصد کاهش یابد و به نزدیک‌ترین سطح حمایت در ۲۲ دلار برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا