اخبار آلت کوین هااخبار تحلیلی

آیا کاردانو روند صعودی خود را حفظ می‌کند؟

تحلیل روند قیمت کاردانو (ADA)

 

در حال حاضر، یک خط روند شیبدار روی عملکرد قیمت کاردانو تاثیر می‌گذارد. از طرفی شکست بالای قیمت‌های کلیدی به طور بالقوه تاثیر زیادی روی روند کاردانو دارد. 

خلاصه

  • قیمت کاردانو همچنان در محدوده ۰.۶۰۰ تا ۰.۶۵۰ دلار تثبیت شده است.
  • ADA با یک مانع بزرگ برای عرضه محصولات خود مواجه است و این مانع روی رنج ۰.۶۳۱ تا ۰.۶۷۸ قرار دارد. 
  • اگر این مانع چرخشی داشته باشد ADA را برای آزمایش مجدد سطوح ۰.۸۰۰ و ۰.۸۲۳ دلار آماده می‌کند.

کاردانو ابتدا برای تثبیت قیمت، یک ناحیه در محدوده ۰.۶۴۷ دلار ایجاد کرد و قصد داشت با ساخت اوج قیمت در ۰.۶۸۰ روند صعودی خود را طی کند. اما این حرکت صعودی کاردانو روی چارت نتوانست از روند رو به بالای کاردانو حمایت کند. در نتیجه کاردانو دوباره روند نزولی را از سر گرفت.

آیا کاردانو روند صعودی خواهد داشت؟

ADA در حال حاضر با قیمت ۰.۶۸ دلار معامله می‌شود. با این حال کاردانو کف قیمت بالاتر را ایجاد کرد و این نشان می‌دهد که خریداران دائماً در نقاط پایین نمودار خرید می‌کنند.

نمودار چهار ساعته ADA/USDT
نمودار چهار ساعته ADA/USDT – منبع: fxstreet

از طرفی، یک خط روند صعودی به پایین‌ترین سطح از قیمت کاردانو در ۸ دسامبر متصل است. در نتیجه کاردانو می‌تواند در کوتاه‌مدت این خط روند را بشکند و بعد از شکست سطح حمایت هفتگی در محدوده قیمت ۰.۵۶۷ دلار، در محدوده رنج ۰.۵۴۱ دلار قرار بگیرد.

این اصلاح ۱۱ درصدی برای خریداران بسیار مهم است زیرا می‌توانند ADA را با تخفیف جمع آوری کنند. همچنین، این اصلاح ۱۱ درصدی به بازیابی سطح پشتیبانی ۱۲ ساعته در رنج قیمت ۰.۶۲۲ دلار کمک می‌کند.

اگر کاردانو بتواند به منطقه عرضه ۰.۶۰۰ تا ۰.۶۵۰ دلار غلبه کند، می‌تواند روند صعودی داشته باشد و بین ۷ و ۱۳ دسامبر رشد ۵۵ درصدی را تجربه کند. با این حال، اگر قیمت کاردانو سطح ۰.۵۶۷ را به یک سطح مقاومت تبدیل کند، به احتمال زیاد شاهد روند نزولی قیمت و از بین رفتن نظریه صعودی خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا