اخبار آلت کوین ها

اکوسیستم سولانا در محاصره اتهامات کلاهبرداری، ترس و عدم اطمینان

موجی از نگرانی‌ها به سمت اکوسیستم سولانا می‌رود زیرا این شبکه در محاصره اتهامات کلاهبرداری است.

 

شبکه لایه یک سولانا در دوران پادشاهی خود کاربران زیادی را به خود جذب کرد. با این حال، غیرفعال سازی حساب‌های رسانه‌های اجتماعی توسط اکوسیستم سولانا گزارش‌های مالی از دست رفته MangoFarmSOL، موجی از نگرانی‌ها برای کلاهبرداری این اکوسیستم را به راه انداخت.

MangoFarmSOL یک پروتکل فارمینگ در اکوسیستم سولانا است و در ۱۰ ژانویه معرفی شد. این پروتکل کاربران را ملزم کرد که توکن سولانا را به پروتکل واریز کنند. 

البته بخشی از پروژه در معرض خطر بود و نمایه رسمی وب‌سایت پروژه به طور کامل بسته شد. کانال تلگرامی اکوسیستم سولانا با بیش از ۱۰۰۰ کاربر دیگر عضو جدید نمی‌پذیرد و ضرر تخمینی آن حدود ۲ میلیون دلار است.

تحولات نگران‌کننده در اکوسیستم سولانا

در این میان، یک توسعه دهنده دیگر درگیر اتهام مرتبط با طرح‌های کلاهبرداری پانزی است زیرا با BananaMiner، پروتکل استیکینگ در بستر سولانا، همکاری می‌کند. BananaMiner هرگونه ارتباط با MangoFarmSOL را تکذیب کرد و اظهار داشت که آنها تمام ارتباطات را برای این پلتفرم مدیریت می‌کنند.

از طرفی، اکوسیستم سولانا از ماه دسامبر مورد هدف کلاهبردارانی قرار گرفته است که کیف پول‌های کاربران را تخلیه می‌کنند. در واقع، حملات مجرمان سایبری به کیت‌های سولانا افزایش پیدا کرده بود. Chainalysis، یک شرکت امنیتی بلاک چین، گزارش می‌دهد که یکی از بزرگترین انجمن‌های آنلاین کیت‌های تخلیه کیف پول سولانا بیش از ۶۰۰۰ عضو دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا