اخبار آلت کوین هااخبار تحلیلی

آیا محبوبیت کاردانو به پیشبرد روند صعودی ADA کمک می‌کند؟

عملکرد خوب کاردانو (ADA) در آخرین بازار صعودی

 

کاردانو بر اساس معیارهای اجتماعی به عنوان کوین روز در ۲۸ اکتبر نامگذاری شد. با این حال ADA طی ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۲ درصد کاهش داشته است.

  • تقاضا برای کاردانو در بازار مشتقات همچنان بالا بود.
  • شاخص‌های RSI و آمار حاکی از موقعیت خرید بیش از حد بود.

کاردانو (ADA) در آخرین بازار صعودی عملکرد بسیار خوبی داشت زیرا قیمت آن دو رقمی شد. هرچند همه چیز می‌تواند حتی بهتر شود زیرا این توکن در عرصه اجتماعی نیز بهتر از همتایان خود عمل می‌کند. با این حال، عملکرد این رمزارز در زمین بازی متفاوت به نظر می‌رسد زیرا نمودار روزانه ADA قرمز بود.

روند جاه‌طلبانه قیمت کاردانو (ADA) در هفته گذشته

قیمت کاردانو به لطف شرایط بازار صعودی به طور قابل توجهی در هفته گذشته افزایش یافت و به سرمایه‌گذاران اجازه داد تا سود زیادی کسب کنند. طبق گزارش کوین مارکت کپ، ارز دیجیتال ADA در ۷ روز گذشته بیش از ۱۲ درصد رشد داشته است.

در واقع عملکرد کاردانو در فضای اجتماعی تا ۲۸ اکتبر در اوج خودش بود.

اکانت CryptoDep یه گروه محبوب در X اخیراً اشاره کرد که کاردانو از نظر فعالیت‌های اجتماعی بالاترین کوین است. در این توییت ذکر شده است که مشارکت اجتماعی ADA به ۱۳۸ میلیون دلار رسید در حالی که سوشال دامیننس آن تا سطح ۱۰.۷ درصد بالا رفت.

علاوه بر این معیارهای LunarCrush نیز روند صعودی توکن را نشان می‌داد. برای مثال کاردانو امتیاز ۴۸ از Galaxy داشت و امتیاز Altrank آن ۱۹ بود. اگرچه این معیارها حاوی روند صعودی بیشتری در قیمت توکن بود اما واقعیت با این آمار تفاوت داشت. لازم به ذکر است که طی ۲۴ ساعت گذشته قیمت این رمزارز بیش از ۱/۵ درصد کاهش یافته است.

احساسات وزنی این ارز دیجیتال نیز کاهش پیدا کرده و سرمایه‌گذاران هنگام صحبت از این رمزارز بیش از هر چیزی در مورد نکات منفی حرف داشتند تا نکات مثبت. علاوه بر این، نرخ سرمایه‌گذاری سبز بایننس نشان داد که تقاضای برای کاردانو در بازار مشتقات در زمان انتشار بالا بود.

نمودار مقایسه حجم کاردانو، احساسات وزنی و نرخ سرمایه بایننس
نمودار مقایسه حجم کاردانو، احساسات وزنی و نرخ سرمایه بایننس – منبع: Santiment

چه انتظاری از کاردانو داشته باشیم؟

داده‌های CryptoQuant نشان داد که شاخص RSI و stochastic نشان‌دهنده افزایش خرید بود و این حاکی از آن است که توکن می‌تواند شاهد افزایش فشار فروش باشد و همین موضوع باعث کاهش بیشتر قیمت در روزهای آتی می‌شود.

مقایسه شاخص قدرت نسبی و stochastic کاردانو
مقایسه شاخص قدرت نسبی و stochastic کاردانو – منبع: CryptoQuant

درست مانند RSI، شاخص جریان پول (MFI) کاردانو نیز در منطقه اشباع خرید قرار داشت. در واقع قیمت کاردانو به حد بالای اندیکاتور باندهای بولینگر رسید و شانس ادامه روند نزولی را بیشتر کرد.

هرچند جریان پول کاردانو به نفع گاوها بود زیرا یک افزایش را ثبت کرد.

چارت کندل روزانه کاردانو
چارت کندل روزانه کاردانو – منبع: TradingView

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا