اخبار NFTاخبار بیت کوین

پلتفرم X گزینه پرداخت به کاربران برای استفاده از عکس پروفایل NFT را حذف کرد

حساب X آژانس SEC هک شد و خبر جعلی تایید ETF بیتکوین را منتشر کرد.


پلتفرم X دو سال پیش گزینه پرداخت به کاربران ممتاز برای استفاده از عکس پروفایل NFT را معرفی کرد. هرچند در حال حاضر تصمیم گرفت این گزینه پرداخت را حذف کند. این ویژگی در ژانویه معرفی شد و طرفداران ارزهای دیجیتال این حرکت را به عنوان یک حرکت آینده نگر برای تایید NFTها در نظر گرفتند. 

با این حال، امکان فعال کردن این ویژگی از طریق نسخه آیفون برنامه تلفن همراه برای مشترکین پریمیوم برنامه ایکس دیگر در دسترس نیست. 

کاربران قبلاً می‌توانستند با تایید مالکیت از طریق بلاک چین یک عکس پروفایل NFT برای خودشان بگذارند. البته تصویر در این مدل به جای حالت دایره استاندارد یعنی PFP مانند یک شش ضلعی است. 

البته هنوز مشخص نیست که آیا کاربرانی که هنوز NFT دارند می‌توانند از این روش تایید استفاده کنند یا خیر. از طرفی، توییتر هنوز به طور علنی در مورد حذف گزینه عکس پروفایل NFT اظهار نظر نکرده است و صرفاً کاربران رمز ارز توییتر با انتشار اخبار و انواع توییت‌ها این خبر را پخش کردند.

حساب X (توییتر) آژانس SEC هک شد

کمیسیون بورس اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) روز سه‌شنبه اعلام کرد که معاملات ETF بیتکوین را تایید کرده است. هرچند بعد از آن خبری منتشر شد که حساب توییتر آژانس SEC هک شده است. توییتر تایید کرد که این حساب فاقد تایید دو مرحله‌ای است و شخصی به شماره تلفن مرتبط با حساب دسترسی پیدا کرده است. 

آژانس SEC از اداره تحقیقات فدرال درخواست کرد تا به بررسی این موضوع کمک کنند و اذعان داشت که این توییت نادرست صرفاً یک پیشنویس ذخیره شده است که یک کاربر غیر مجاز زودتر موعد مقرر آن را پست کرد. 

با وجود این، انتظار می‌رود که آژانس این تایید رسمی ETF بیتکوین را در ایالات متحده در روز چهارشنبه اعلام کند. تحلیلگران پیش بینی می‌کنند که در اواخر بعد از ظهر روز چهارشنبه، پیش از آغاز معاملات روز پنجشنبه، خبرهای جدیدی به گوش برسد و اولین ETF بیتکوین تایید شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا