خبر فوری

به زودی می‌توانید در نتفلیکس GTA بازی کنید!

۳ بازی GTA به نتفلیکس می‌آیند.

 

با اینکه قبلاً گفته شده بود قرارداد نتفلیکس با بازی‌های GTA فقط یک شایعه است، اما اکنون اعلام شده که سه بازی موبایل آن به زودی برای مشترکین نتفلیکس عرضه خواهند شد.

پس از انتشار گزارش‌های آنلاین در ماه گذشته، نتفلیکس اعلام کرد که نسخه‌های موبایل Grand Theft Auto 3، Grand Theft Auto: Vice City و Grand Theft Auto: San Andreas به لیست بازی‌های نتفلیکس برای مشترکین آن اضافه می‌شوند. این سه بازی GTA در ۱۴ دسامبر در اپ استور اپل، گوگل پلی استور و اپلیکیشن موبایل نتفلیکس به صورت زنده عرضه خواهند شد.

یکی از نمایندگان نتفلیکس گفته بود که هرگونه گزارشی مبنی بر اضافه شدن بازی Grand Theft Auto به نتفلیکس فقط شایعه و گمانه‌زنی است، اما معلوم شد که در واقع اینطور نبوده است. مشترکین نتفلیکس اکنون می‌توانند برای این سه بازی GTA پیش ثبت نام کنند.

ری باتیستا، مدیر ارشد نتفلیکس، در پستی در لینکدین نوشت: «امروزه تعداد کمی از شرکت‌های تاثیرگذار در صنعت بازی باقی مانده است و GTA یکی از آنهاست.»

قرارداد بازی‌های موبایل GTA با نتفلیکس در حالی صورت می‌گیرد که این پلتفرم—که عمدتاً به خاطر سریال‌های تلویزیونی‌اش مانند «چیزهای عجیب» و «تاج» شناخته می‌شود—به سمت ارائه محتوای بازی و گیم قدم برمی‌دارد. یکی از نمایندگان قبلا گفته است که نتفلیکس در حال حاضر بیش از ۷۰ بازی قابل دانلود را به لیست محتوای مشترکین خود اضافه کرده است. در حالی که برخی از این بازی‌ها فقط برای موبایل هستند، برخی از آنها را می‌توان روی تلویزیون یا لپ‌تاپ نیز اجرا کرد.

انتظار می‌رود این راه‌اندازی همان زمانی انجام شود که Rockstar Games توسعه‌دهنده بازی‌های GTA قصد دارد تریلر رسمی قسمت ششم این سری بازی‌های اکشن را منتشر کند. بازی Grand Theft Auto 6 ممکن است در اوایل سال ۲۰۲۴ منتشر شود. مدیر عامل Take Two شرکت سازنده Rockstar گفته که ممکن است بین آپریل ۲۰۲۴ و مارس ۲۰۲۵ منتشر شود.

در همین حال، برخی ممکن است سعی کنند مودهای (mods) ساخته شده توسط کاربران را نصب کنند تا بتوانند در GTA5 تغییراتی ایجاد کنند، اما اگر این کار را بکنید در معرض دریافت اخطار کپی رایت قرار خواهید گرفت و Rockstar Games بازی را حذف خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا