اخبار تکنولوژی

شیبا اینو از بازی کارتی شیبا اترنیتی رونمایی کرد

شیبا اینو بازی کارتی شیبا اترنیتی را وارد بازار می‌کند.

 

درحالی که قیمت شیبا اینو (SHIB) در ماه گذشته افزایش چشمگیری داشت، شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی، از به‌روزرسانی بعدی شیبا اترنیتی (Shiba Eternity)، بازی فکری کامیونیتی شیبا اینو خبر داد. 

علیرغم کاهش اخیر قیمت شیبا اینو، اعلام این خبر از سوی کوساما علاقه زیادی را ایجاد کرده است و تلاش‌های مستمر جامعه برای تقویت اکوسیستم شیبا اینو این حقیقت را نشان می‌دهد.

پیش‌بینی واکنش بازار و شیبا اینو با آپدیت CCG

اعلام آپدیت بعدی بازی کارتی کلکسیونی شیبااینو (CCG) به سه ماهه آینده اشاره دارد که نویدبخش مرحله آزمایش بتا است. اگرچه جزئیات زیادی از این آپدیت منتشر نشده، اما این اعلامیه هیجانی را در جامعه ایجاد کرده که با سیگنال‌های پیشرفت Mazrael، مشاور شیبا اترنیتی، تکمیل شده است. 

این پیشرفت‌ها هم‌زمان شد با راه‌اندازی قریب‌الوقوع یک نسخه اپلیکیشن تلفن همراه و گامی اساسی به سوی معرفی نسخه بازی برای کسب درآمد (P2E) شیبا اترنیتی به حساب می‌آید.

احساسات بازار و نوسان قیمت شیبا اینو

در حالی که گسترش اکوسیستم شیبا اینو خوش‌بینی را به همراه دارد، قیمت این توکن با نوسانات زیادی مواجه شده و اخیرا شاهد کاهش ۲/۳۹ درصدی بود. علی‌رغم این کاهش قیمت، سوزاندن توکن‌ها و ابتکارات توسعه‌ای در حال انجام، احساسات مثبت را در بین علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال حفظ می‌کند و نشان‌دهنده انعطاف‌پذیری بالقوه باوجود نوسانات بازار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا