اخبار آلت کوین ها

سرمایه‌گذاران میم کوین فلوکی ۱۶۵% سود و ارز دیجیتال TOKEN دریافت می‌کنند

سود بالای ثابت شده از استیک کردن میم کوین فلوکی


بیش از ۵۵ میلیون دلار توکن فلوکی (FLOKI) در بلاکچین آن قفل شده است. یکی از دلایل مهم این علاقه شدید به استیک کردن فلوکی، سود بالای حاصل از آن بوده اما دلیل دیگر بدست آوردن ارز دیجیتال TOKEN است. 

میم کوین فلوکی در سال ۲۰۲۱ منتشر شد و نام آن برگرفته از نام سگ خانگی ایلان ماسک است. با گذشت زمان، فلوکی تبدیل به یک پروژه دیفای با اهداف جدی شد. 

این ۱/۸ تریلیون FLOKI تقریباً ۱۸٪ از عرضه در گردش را نشان می‌دهد و انتظار می‌رود اکثر این توکن‌ها در سال‌های آینده از گردش خارج شوند زیرا تریدرها همچنان به سرمایه‌گذاری آنها برای کسب سود سالیانه تا ۱۲۰٪ ادامه می‌دهند. 

تصویر زیر که مقدار سود حاصل از استیک کردن فلوکی را محاسبه می‌کند، نشان می‌دهد که اگر شما ۱۰۰۰ توکن فلوکی را استیک کنید، پس از گذشت ۴ سال بیش از ۱۶۵ درصد سود دریافت خواهید کرد.

عکس سود حاصل از استیک کردن فلوکی
عکس سود حاصل از استیک کردن فلوکی – منبع: Coindesk

توکن‎‌های فلوکی استیک شده برای پاداش دادن به دارندگان توکن (TOKEN) استفاده می‌شود، توکن پروژه خواهر فلوکی است که به کاربران امکان می‌دهد دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) را که در هفته آخر اکتبر منتشر شد، تبدیل به توکن کنند. 

RWA به یک دارایی فیزیکی، مانند املاک و مستغلات یا خودرو، اشاره دارد که تبدیل به توکن شده و در اپلیکیشن‌های دیفای در دسترس قرار می‌گیرد. بسیاری از تحلیلگران RWA را یک «فرصت تریلیون دلاری» می‌دانند، زیرا چنین محصولاتی از نظر تئوری می‌توانند به هر کسی در هر کجا اجازه تجارت یا سرمایه‌گذاری در هر دارایی جهانی را بدهند.

توسعه‌دهندگان میم کوین فلوکی گفته‌اند که انتظار دارند توکن‌سازی یا توکنیزه کردن تا سال ۲۰۳۰ به یک بازار ۱۶ تریلیون دلاری تبدیل شود. کاربران می‌توانند ارز دیجیتال توکن را از صرافی‌های غیرمتمرکز خریداری کنند، جایی که ارزش بازار آن به ۴۰ میلیون دلار رسیده است، اما بیش از نیمی از ارزهای دیجیتال TOKEN از طریق استیک کردن فلوکی به دست می‌آیند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا