اخبار آلت کوین ها

رشد ۴ درصدی دوج کوین با توییت جدید ایلان ماسک

قیمت دوج کوین پس از پست ایلان ماسک به ۰/۰۷۲ دلار افزایش یافت.


ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و مالک توییتر باز هم با بازیگوشی منحصربفرد خود، در
توییتی از میم کوین موردعلاقه‌اش، دوج کوین (Dogecoin) صحبت کرد و توییت او باعث رشد ۴ درصدی دوج کوین شد.

این رمزارز محبوب پس از توییت ایلان ماسک، تنها در چند دقیقه حدود ۴ درصد افزایش یافت.

قیمت DOGE از ۰/۰۶۹ دلار در اواخر صبح چهارشنبه پس از پست ایلان ماسک به ۰/۰۷۲ دلار افزایش یافت. این توکن به همان سرعت سود خود را کاهش داد و در زمان انتشار این خبر با قیمتی کمتر از ۰/۰۷۰ دلار معامله می‌شد که همچنان در ۲۴ ساعت گذشته چیزی حدود ۲ درصد رشد را برای این میم کوین نشان می‌دهد.

شیبا اینو (SHIB)، دومین ارز دیجیتال بزرگ با تم سگ نیز از نظر ارزش بازار پس از DOGE، موفق شد افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کند، اما از آن زمان تا کنون اصلاح قیمت را نیز تجربه کرده است.

ایلان ماسک سابقه طولانی در اظهار نظر عمومی در مورد کریپتو به طور کلی و دوج کوین به طور خاص داشته و بازارها نیز به همان اندازه سابقه‌ای طولانی در واکنش سریع به این نظرات دارند. هفته گذشته، قیمت توکن‌های مرتبط با هوش مصنوعی با انتشار اخباری در مورد رونمایی ایلان ماسک از یک سرمایه‌گذاری متمرکز بر هوش مصنوعی برای مقابله با ربات محبوب ChatGPT افزایش یافت.

در محافل کریپتو گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه ایلان ماسک با توجه به علاقه خاصی که به این توکن دارد، می‌تواند یکی از دارندگان بزرگ دوج کوین باشد. لازم به ذکر است، او بخشی از زمان حضورش در برنامه Saturday Night Live در ماه مه ۲۰۲۱ را به دوج کوین اختصاص داد، و هم‌زمان باعث رشد قیمت دوج کوین به بالاتر از ۷۳ سنت رسید. از آن زمان این توکن حدود ۹۰ درصد از ارزش بازار خود را از دست داده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا