اخبار وب 3

پورتال Web3 گوگل کلود در صنعت کریپتو بحث برانگیز شد

راه‌اندازی پورتال وب3 گوگل کلود با ابزارهای تست نت، مجموعه داده‌های بلاکچین و منابع یادگیری مخصوص توسعه‌دهندگان، واکنش‌ها را در صنعت کریپتو برانگیخت.


گوگل کلود یک پورتال وب3 جدید با منابعی برای توسعه‌دهندگان بلاکچین، از جمله مجموعه داده‌ها و آموزش‌های NFT معرفی کرده است. با این حال، نحوه واکنش‌ها در صنعت ارزهای دیجیتال متفاوت بوده است.

معاون بازاریابی محصول Unchained Phil Geiger در پستی در پلتفرم X در ۲۵ آوریل اظهار داشت: «هیچ‌گونه پشتیبانی بومی از بیتکوین و لایتنینگ وجود ندارد؟ نادیده گرفتن مهم‌ترین ارز دیجیتال نوعی غفلت است.»

ایوایبی فستو، مؤسس Mitroplus labs، در پستی در ۲۵ آوریل در X، پورتال Web3 را بعنوان یک «منبع جامع» توصیف کرد.

طبق توضیحات وب‌سایت، توسعه‌دهندگان می‌توانند به طیف وسیعی از محصولات دسترسی داشته باشند و توکن‌های تست نت را برای استقرار و آزمایش برنامه‌های غیرمتمرکز خود در تست نت‌های اتریوم Sepolia و Holesky دریافت کنند.

همچنین، مجهز به یک برنامه آموزشی درباره توسعه NFT، برنامه وفاداری وب3 و نحوه ایمن‌سازی دارایی‌های دیجیتال با کمک محاسبات چندجانبه است. این جریان، به دنبال چندین پیشرفت اخیر شرکت گوگل در صنعت وب3 رخ داد.

اخیراً گوگل، ویژگی‌های خود را گسترش داده است تا به کاربران اجازه دهد موجودی کیف پول را در چندین بلاکچین جست‌وجو کنند، مانند بیتکوین، آربیتروم، اولنچ، اپتیمیزم، پالیگان و فانتوم.

در ابتدای سال ۲۰۲۴، گوگل سیاست‌های خود را آپدیت کرد تا اجازه دهد برخی محصولات کریپتو، از جمله صندوق‌های قابل معامله در بورس بیتکوین، در موتورهای جستجوگر تبلیغ شوند.

در اکتبر ۲۰۲۳، بخش داده‌های BigQuery گوگل کلود با MultiversX ادغام شد که به پروژه‌ وب3 و کاربران کمک می‌کند تا از طریق تحلیل داده‌های قدرتمند و هوش مصنوعی در اکوسیستم Google Cloud، دیدگاه‌های ارزشمندی بدست آورند.

درست یک ماه قبل از این، در سپتامبر ۲۰۲۳، BigQuery گوگل ۱۱ شبکه بلاکچین را به انبار داده خود اضافه کرد.

شبکه‌های جدید شامل Avalanche، Arbitrum، Cronos، Ethereum’s Görli، Fantom، Near، Optimism، Polkadot، Mainnet Polygon، Polygon’s Mumbai Testnet و Tron می‌باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا