اخبار آلت کوین ها

ایلان ماسک دوباره میم کوین‌ها را پامپ می‌کند

دوج کوین آماده پرتاب است!

 

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، در توییتی در X (توئیتر سابق)، بار دیگر دوج کوین و چند میم کوین مشابه را پامپ کرد.

اتفاقی که افتاده این بوده که ایلان ماسک با انتشار تصویری در X رسانه‌ها را مورد حمله قرار داد. این توییت ایلان ماسک باعث افزایش ارزش کوین‌های دوج کوین، شیبا اینو و فلوکی شد که به ترتیب ۲/۸۹٪، ۲/۴۸٪ و ۵/۱۲٪ در یک دوره ۲۴ ساعته افزایش یافت.

این توییت در یک ساعت گذشته بیش از ۳/۲ میلیون بازدیدکننده داشته است.

اعضای انجمن کریپتو مانند دیوید گوخشتاین، بنیانگذار Gokhstein Media در توییتی نوشتند: «دوج کوین آماده پرتاب است!»

چرا این موضوع اهمیت دارد؟ علاقه ماسک به دوج کوین بر کسی پوشیده نیست، چرا که در موارد متعدد علاقه بسیار زیاد خود را نسبت به میم کوین‌ها ابراز کرده است. علیرغم وجود ارزهای دیجیتال معتبرتر مانند بیت کوین و اتریوم٬ علاقه ماسک به دوج کوین همچنان بسیاری را مجذوب خود می‌کند.

این کارآفرین میلیاردر در ماه جولای در جریان حضورش در اجلاس شورای مدیرعامل وال استریت ژورنال در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۳ ترجیحات خود را مشخص کرد. ماسک صحبت‌های خود را اینگونه پیش برد که ممکن است از دید بقیه غیرعاقلانه باشد اما دوج کوین رمزارز مورد علاقه او است چرا که ترکیبی از شوخی و سگ است.

دوج کوین که در دسامبر ۲۰۱۳ توسط مهندسان نرم‌افزار جکسون پالمر و بیلی مارکوس راه‌اندازی شد، با ذهنیت طنزآمیز از ارزهای دیجیتال مطرح شد که رویکردی الهام‌گرفته از میم‌ها را در خود جای دهد. سگ نمادین شیبا اینو در سال ۲۰۱۳ به عنوان یک میم آنلاین شهرت پیدا کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا