اخبار بلاک‌چیناخبار تکنولوژیاخبار متاورس

شرکت Animoca Brands با بازی شطرنج Anichess غوغا به پا کرد

راه اندازی بازی شطرنج غیرمتمرکز Anichess توسط Animoca Brands

 

Animoca Brands، یک گروه وب3 در هنگ کنگ بازی شطرنج غیرمتمرکز خود با نام Anichess را راه اندازی کرد. بازی شطرنج Anichess بازی ترکیبی از فناوری بلاک چین و بازی‌های رومیزی است و خبر خوشی برای گیمرهاست زیرا می‌توانند در یک فضای ایمن و شفاف بازی کنند. 

بازی شطرنج Anichess دو مرحله دارد و با سبک بازیکن مقابله محیط (player-versus-environment) طراحی شده است. این بازی پازل‌هایی ارائه می‌کند که با طلسم‌های جادویی قفل شده‌اند و نشان دهنده بعد استراتژیک این بازی است. همه می‌توانند به صورت رایگان به این بازی دسترسی داشته باشند و کاملاً با مرورگرهای مختلف و گوشی موبایل سازگاری دارد. فاز دوم بازی شطرنج Anichess که در سه ماهه اول سال جاری راه اندازی می‌شود، که عملکرد بازیکن در مقابل بازیکن (player-versus-player) و طیف وسیعی از حالت‌های رقابتی را معرفی می‌کند.

پشتیبانی از نوآوری‌های بازی شطرنج Anichess 

Animoca Brands با استاد بزرگ شطرنج، مگنوس کارلسن و پلتفرم محبوب شطرنج آنلاین Chess.com همکاری کرد و در یک فضای غیر متمرکز، شطرنج، بازی و فناوری بلاک چین را در کنار هم گذاشت. همکاری با استاد بزرگ شطرنج،‌ سطح جدیدی از اعتبار و پیچیدگی را به لایه‌های این بازی اضافه می‌کند و به بازیکنان این فرصت را می‌دهد که در نبردهای مجازی شطرنج با خود استاد شرکت کنند و یک تجربه باورنکردنی داشته باشند.

ناگفته نماند که بازی شطرنج Anichess قصد دارد با مشارکت Chess.com به یکی از بزرگترین پلتفرم‌های شطرنج آنلاین در سطح جهان تبدیل شود. از طرفی، این همکاری دامنه دسترسی Anichess را گسترش می‌دهد و بازیکنان می‌توانند در یک جامعه امن و شفاف رقابت کنند، نکات جدید یاد بگیرند و با هم تعامل داشته باشند. Animoca Brands سابقه درخشانی در جمع آوری سرمایه برای بلاک چین، متاورس، NFTها و بازی‌ دارد. این شرکت سال گذشته توانست برای حمایت از چندین استارتاپ متاورس و بلاک چین نزدیک به یک میلیارد دلار برای صندوق جدید وبتری خود سرمایه جمع آوری کند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا